|
کدخبر: 203574

قیمت لباس فرم مدرسه

طبق گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران قیمت لباس فرم مدرسه در مقطع ابتدایی پسرانه و دخترانه حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است و لباس‌های دوره متوسطه دخترانه نیز از جنس داکرون بروجرد است که ۲۵۰ تا ۲۸۰ هزار تومان قیمت دارد.

اکرم عیوض خانی اظهار کرد: شرایط تولید لباس مدرسه امسال نسبت به سال گذشته بهتر بود. سال گذشته سفارش‌ها کاهش چشمگیری داشت و تعداد مدارسی که برای کل دانش آموزان لباس فرم تهیه کردند ناچیز و عموم سفارش‌ها برای مقاطع پیش‌دبستانی و کلاس اولی‌ها بود. اما امسال مدارسی که برای کل دانش آموزان سفارش لباس دادند خیلی بیشتر از سال گذشته بود.

وی با اشاره به تسریع روند واکسیناسیون گفت: بسیاری از مدارس امید دارند از آبان ماه کلاس‌ها حضوری تشکیل شود و به دنبال لباس فرم هستند. حتی برخی مدارس الان برای لباس اقدام کردند و پیش‌بینی می‌کنیم در ماه‌های اول سال تحصیلی جاری و حداقل تا پایان آبان نیز این روند ادامه داشته باشد. این در حالی است که در گذشته پایان کار تولید لباس فرم مدرسه عموماً آخر شهریور ماه بود.

ریزش تولیدکنندگان لباس مدرسه

عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در ادامه از ریزش تولیدکنندگان لباس فرم مدرسه خبر داد و گفت: واحدهای باقی مانده با مشتریان جدید مواجه هستند که خود این موضوع نشان دهنده ریزش واحدهای دیگر است. پدیده ای دیگری که با آن مواجه شدیم راه اندازی پیج اینستاگرام برای مدارس حتی در شهرستان‌های کوچک است.

به گفته وی قیمت لباس فرم مدرسه در مقطع ابتدایی پسرانه و دخترانه حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است که سقف قیمت مربوط به کارهای سه تیکه شامل ژیله، شلوار و پیراهن یا سارافون، شلوار و پیراهن از جنس جین، کتان و سایر کالاهای لوکس است. لباس‌های دوره متوسطه دخترانه نیز از جنس داکرون بروجرد است که ۲۵۰ تا ۲۸۰ هزار تومان قیمت دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • ناشناس ارسالی در

    وقتی مدارس تعطیل است لباس فرم برای چی وق تی مدارس تعطیل است چرابایدزوری به مدرسه پول دزدی یعنی چی

  • علی اصغر سهرابفر ارسالی در

    بنام خداوند يكتا
    با احترام ، اصلا معلوم هست دولت چه غلطي مي كند؟

  • رضا ارسالی در

    چقدر گرون - آروادلاری سوخوم

ارسال نظر