|
کدخبر: 203194 شروین اشیدری

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو به گسترش نیوز خبر داد:

فوری / واردات خودرو صد در صد آزاد می‌شود

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو اظهار کرد: ایرادات مصوبه واردات خودرو به زودی توسط مجلس برطرف خواهد شد.

اقتصاد فوری / واردات خودرو صد در صد آزاد می‌شود

امروز هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: بنابر گزارش مجمع تشخیص مصلحت نظام، موادی از مصوبه مجلس درباره آزادسازی واردات خودرو مغایر با قانون شناخته شد.

بر همین اساس قرار است مصوبه آزادسازی واردات خودرو به مجلس بازگردانده شود. برای بررسی بیشتر این موضوع گفت‌و‌گویی با مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو انجام دادیم.

دادفر در رابطه با ایرادات گرفته شده به مصوبه واردات خودرو به گسترش نیوز گفت: ایراداتی که شورای نگهبان به طرح واردات خودرو گرفته مربوط به بحث بدون انتقال ارز و خدمات پس از فروش است. این دو مورد باید به صورت کامل تعیین تکلیف و شفاف شود. مجلس نیز این موارد را مرتفع خواهد کرد و مجدد مصوبه به دست شورای نگهبان خواهد رسید.

دادفر

وی ادامه داد: طرح واردات خودرو اصلا منتفی نشده و مشکلات آن نیز برطرف خواهد شد. شورای نگهبان این طرح را تایید و واردات خودرو صد در صد آزاد خواهد شد. پیش بینی می‌شود که اولین خودروهای وارداتی جدید اسفندماه امسال به کشور می‌رسد.

 

  • ناشناس ارسالی در

    بر آدم دروغگو لعنت تا دوباره در مجلس پیگ یری بشه 5 سال میکشه شماها هم حالش می بری دو سودش به جیب می زنید

  • ناشناس ارسالی در

    سلام مطالب بسیار عالی بود بنده با واردات خودرو خارجی موافق هستم این دوشرکت خودرو ساز پدر مردم درآوردن خودرو وارد کنید مردم بخرن

  • علی ارسالی در

    چه کسانی پشت واردات خودرو سنگر گرفته اند خودرو خارجی آنقدر گران است که قیمت خودر و داخلی پایین نیاید اگر هم جو فعلی را می بینید بخاطر تولیدات مازادی است که در سول ه ها مانده است. فردی که میگوید مردم خوشح الند خودرو خارجی وارد کشور شود چون تاثیر ات منفی آنرا متوجه نمیشوند که در ایران ق وائد بازی بدست سرمایه داران کلان کشور اس ت نه بدست شایعات فعلی، سرمایه هی راکد و بدون سوددهی انباشت شده نزد افراد با نفوذ همانهایی که هنوز از رانت دست نکشیده اند و فشار بر دولت میآورند

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت خدا بر مخالفان طرح آزادسازی واردات خودرو

ارسال نظر