|
کدخبر: 200962

شوک بورس کامل شد

​شاخص کل بورس در روز چهار شنبه ۲۴ شهریور و در پایان معاملات هفته با افت ۸ هزار و ۶۶۵ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد رسید و همچنان در مسیر اصلاح قرار دارد و هفته را شوک ریزش به زیر کانال حمایت به پایان برد.

اقتصاد شوک بورس کامل شد

شاخص هم وزن امروز با افت روبرو شد و با ۱ هزار و ۴۴۹ واحد رشد بر روی شاخص ۴۵۰ هزار و ۴۵۹ واحد قرار گرفت.

به گزارش گسترش نیوز ارزش معاملات نیز ۵۵ هزار و ۱۵۳ میلیارد شد.

بورس-شاخص

در معاملات امروز نمادهای " شستا "، " فولاد " و " نوری " به ترتیب با ۹۲۰، ۶۵۷ و ۶۴۳ واحد بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی نیز " سپید "، " آبادا " و " شستا " بودند.

در جریان معاملات امروز ۷ نماد با برترین عرضه و تقاضا روبرو شدند کیمیاتک، کمند، پارند، وملی، فردا، لپارس و سپاس نمادهای پرتضا در بازار بودند و نماد های ددامح، یاقوت، وسخراج، کارین، همای. افران و صنفت ۳۱۲ پرعرضه ترین نمادهای امروز بودند.

بورس-نماد

همچنین نمادهای کماسه، خلنت، وملی، تایرا، پدرخش، کیمیاتک و شکربن ۷ نماد با بیشترین افزایش قیمت در بورس امروز بودند و کترام، حپترو، قشکر، فاما، سیمرغ، غدام و وسکرمان ۷ نماد با بیشترین کاهش قیمت در معاملات امروز بازار سهام بودند.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز
  • فرزاد ارسالی در

    تا وقتی که بازار داره دستوری بالا و پایین میشه هیچ چی درست نمیشه رئیسی شعار داد ولی عمل نکرد بازار سرمایه جیب دولت نیست که مدام دستش رو بکنه توش این بازار رو به حال خودش رها کنید ممنون میشیم بازار راه خودش رو پیدا میکنه بورس خراب شده ایران بزرگ شده نیازی به گرفتن دستش نیست خودش بلده راه بره

ارسال نظر