|
کدخبر: 200944

این افراد مستحقق دریافت یارانه نیستند!

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که برای شرکت در یک کنسرت و خوشگذرانی‌هایشان به ترکیه سفر و پول‌های هنگفتی را برای این منظور هزینه می‌کنند، مستحق دریافت یارانه نیستند.

منصور حقیقت‌پور گفت: در هفته گذشته عده‌ای برای شرکت در یک کنسرت و خوشگذرانی در کشور ترکیه به این کشور سفر کردند و گفته می‌شود، هزینه سفر آن‌ها مجموعاً ۱۲۰ میلیارد تومان شده است. وی افزود: کسانی که برای شرکت در کنسرت و خوشگذرانی‌های خود چنین هزینه‌های هنگفتی می‌کنند، مستحق دریافت یارانه نیستند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما امروز در بسیاری موارد شاهدیم که مردم قادر به تأمین هزینه‌های درمانی و معیشتی خود نیستند آن گاه عده‌ای برای خوشگذرانی‌های خود چنین مبالغ زیادی را هزینه می‌کنند.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: باید یارانه آشکار و پنهان این گونه افراد را که در قالب یارانه نقدی و یا یارانه انرژی دریافت می‌کنند قطع شود چرا که این گونه افراد مستحق دریافت هیچ گونه یارانه‌ای حتی به صورت یارانه‌های پنهان به اشکال مختلف نیستند.

 وی افزود: از سوی دیگر باید مشخص شود که منابع درآمدی این قبیل افراد کجاست که قادر به تأمین این گونه هزینه‌ها هستند و برای خوشگذرانی خود این گونه هزینه می‌کنند.

منبع: رکنا
  • سعیدی ارسالی در

    تنها راه نجات کشور اعدام مفسدان و مصادره اموال آنهاست.

  • ت ارسالی در

    بیاه با خورشت

ارسال نظر