|
کدخبر: 195002

بزرگترین پناهگاه حیوانات دوج کوین را پذیرفت

سازمان PAWS Chicago روز سه شنبه اعلام کرد، بزرگترین پناهگاه حیوانات در منطقه ایالات میانه غربی آمریکا، پذیرش کمک های مالی به صورت دوج کوین را آغاز کرده است.

اقتصاد بزرگترین پناهگاه حیوانات دوج کوین را پذیرفت

مدیرعامل، سوزانا هومن (Susanna Homan)، می گوید که این حرکت به منظور ارتباط با جامعه رو به رشد رمزارزها است: ما یک سازمان آینده نگر و مبتنی بر راه حل ها بوده ایم، به همین دلیل ما مشتاق ارتباط با جامعه رو به رشد رمزارزها هستیم، که می تواند به حفظ آینده و رفاه حیوانات در شیکاگو و نجات جان آنها کمک کند.

PAWS Chicago به این واقعیت افتخار می کند که توانسته است تعداد حیوانات بی خانمانی که سالانه کشته می شوند را تا ۹۱ درصد کاهش دهد و به یک مدل ملی در پناه دادن به حیوانات تبدیل شود.

تمرکز بیشتر آنها بر روی فرهنگ میم ها پس از همکاری PAWS Chicago با شرکت تبلیغاتی برجسته Leo Burnett صورت گرفته است.

از همان روزهای اول، جامعه دوج کوین به دلیل اقدامات خیریه خود شناخته شده است. در اوایل سال ۲۰۱۴، پس از جمع آوری پول برای کمپین روز جهانی آب به منظور حمایت از تامین آب پاک در کنیا، این جامعه به طور جدی بر سر زبان ها افتاد.

نسخه کپی آن نیز به دلیل امور خیریه در حال جلب توجه است. در ماه ژوئیه (تیر)، تیم پشتیبان Baby Doge مبلغ ۲۰،۰۰۰ دلار به سازمان حمایت از حیوانات Furkids مستقر در آتلانتا کمک کرد.

 

منبع: ارز دیجیتال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها