|
کدخبر: 193985

نگاهی به وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال

درست دو روز پیش یعنی ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد)، وضعیت چشم انداز بیت کوین نسبتاً منفی به نظر می رسید. ارزش این دارایی ظرف چند ساعت چندین هزار دلار کاهش یافت و به زیر ۴۴۰۰۰ دلار رسید.

اقتصاد نگاهی به وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال

ولی در این مرحله، همه چیز با روی کار آمدن گاوها تغییر کرد. همانطور که دیروز گزارش شد، یک روز بعد از آن، BTC حدود ۳۰۰۰ دلار افزایش یافت و به ۴۷۰۰۰ دلار رسید. اگرچه همین میزان افزایش قیمت نیز چشمگیر بود، اما این ارز دیجیتال چیزهای بیشتری برای ارائه داشت.

روند صعود بیت کوین ادامه یافت تا به ۴۸۰۰۰ دلار رسید. برخلاف دو تلاش قبلی این ارز برای غلبه بر این مقاومت خاص، این بار تلاش آن موفقیت آمیز بود. به این ترتیب، قیمت حتی از بالای تراز ۴۹۰۰۰ دلار عبور کرد و به بالاترین سطح روزانه ۴۹۴۰۰ دلار (در Bitstamp) رسید. این بالاترین خط قیمت بیت کوین از زمان سقوط بازار در اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) بود.

در حال حاضر، بیت کوین در حدود ۴۹۰۰۰ دلار ترید می شود. سرمایه بازار این ارز اکنون بسیار بالاتر از ۹۰۰ میلیارد دلار و تسلط آن بر آلتکوین ها با اندکی بهبود، معادل ۴۳.۷% است.

آلتکوین های سبزپوش

کوین های جایگزین، به استثنای لونا (۰.۰۷-%)، امروز یکپارچه به رنگ سبز دیده می شوند. جالب اینجاست که اتریوم با افزایش ۲.۵ درصدی جزء آرام ترین ارزهای امروز است. در نتیجه این تغییر، اتر (ETH) با قیمت در حدود ۳۳۰۰ دلار دست به دست می شود.

کاردانو که دیروز به بالاترین سطح تاریخی خود در تراز ۲.۵۸ دلار رسید، همچنان نزدیک به این سطح باقی مانده است. ریپل (۲.۵٪) و دوج کوین (۳%) نیز با درصد نسبتاً مشابهی افزایش یافته اند.

بایننس کوین، که رتبه سوم بازار را اخیراً به ADA واگذار کرده است، ۸ درصد افزایش یافته است. در نتیجه، BNB بالاترین سطح قیمت چند ماه گذشته خود را در تراز ۴۶۰ دلار ثبت کرده است.

سولانا هم پس از افزایش ۱۱ درصدی به رکوردی تازه در حدود ۸۰ دلار دست یافت. سایر ارزهای رمزنگاری شده بزرگ بازار مثل پولکادات (۱۰%)، یونی سوآپ (۶%)، بیت کوین کش (۶%) و چین لینک (۸%) نیز امروز صعودی بوده اند.

از بین ۱۰۰ ارز برتر بازار، اکنون اوالانچ با ۲۵ درصد رشد، بهترین عملکرد را دارد. پس از آن Telcoin (۱۵٪) ، Bitcoin Gold (۱۵٪) ، Synthetix (۱۵٪) ، Polygon (۱۳٪) و ICON (۱۲٪) در رتبه های بعد قرار دارند.

ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده با ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش به رکورد چند ماهه خود یعنی بالای ۲.۱ تریلیون دلار رسیده است.

 

منبع: آکادمی هللاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها