|
کدخبر: 193789

اتفاقی خوب برای بیت کوین باز ها!

بر اساس تقاضای قوی خریداران ، بیت کوین ۶ درصد صعود کرد و از مرز ۴۷ هزار دلار عبور کرد.

اقتصاد اتفاقی خوب برای بیت کوین باز ها!

بیت کوین بیش از ۶ درصد در روز به دلیل تقاضای شدید خریداران افزایش یافته است و سطح ۴۷ هزار دلار را شکافت

داده های CoinDesk نشان می دهد بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان به بالاترین سطح خود در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷هزار و ۳۵۹ دلار رسیده است و در حال حاضر ۶۲.۲ درصد بازده سالیانه آن را ثبت می کند. قیمت های فعلی درست بالای ۴۷هزار دلار قرار دارد.

دانیل کیم ، سرپرست بازارهای سرمایه در شرکت وام دهی غیر متمرکز مستقر در استرالیا ، Maple Finance ، می گوید: « آنچه می بینیم این است که شرکت کنندگان در بازار این سطح را آزمایش می کنند و به اخبار مثبت Coinbase واکنش نشان می دهند.»

کوین بیس ، صرافی مبادله بیت کوین و ارزهای رمزپایه آمریکایی که در اوایل امسال با استقبال بسیار زیاد  در بازار نزدک روبرو شد ، گفته می شود این ۵ صرافی۰۰ میلیون دلار رمزنگاری به ترازنامه خود اضافه کند.

قیمت بیت کوین و اتریوم ، که مجموعاً بیش از نیمی از بازار ارزهای دیجیتال ۲ تریلیون دلاری را تشکیل می دهند ، امسال افزایش یافته است ، که باعث افزایش چشمگیر ارزهای رمزنگاری شده کوچکتر شده است.

انفجار-بیت_کوین

صعود اندک طلا

طلا یک شبه ۰.۴۶ درصد رشد کرد و تقریباً تمام ضررهای وارده در روز پنجشنبه را جبران کرد. این فلز زرد در حال حاضر با قیمت ۱۷۸۷ دلار در هر اونس معامله می شود. نقره نیز در طول جلسه آسیا صعود کرده و با قیمت ۲۳.۰ دلار در هر اونس معامله می شود.

قیمت-طلا

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر