|
کدخبر: 193073

عاقبت دوج کوین چه می شود

دوج کوین با نماد اختصاری DOGE یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که رتبه هفتم در میان رمز ارزها به عهده دارد.

دوج کوین رمزارزی نظیر به نظیر (peer-to-peer) و متن باز است و نخستین‌بار در سال ۲۰۱۳ میلادی معرفی شد و قصد دارد به عنوان پول مجازی شبکه‌های اجتماعی برای ارسال پاداش و انعام و پرداخت‌های نفر به نفر در این فضا استفاده شود. از تصویر یک سگ ژاپنی از نژاد شیبا اینو به‌نام دوج به‌عنوان شانس‌بیار این ارز استفاده می‌شود.

این ارز دیجیتال امروز با قیمت ۰.۳۲ دلار یا در حقیقت ۳۲ سنت در حال معامله است . با توجه به افزایش قیمت در دوج کوین به دنبال حمایت ایلان ماسک می توان پیش بینی کرد که این رمز ارز دیجیتال به قیمت ۰.۵۰ دلار برسد

مولفه‌ی FCAS چیست؟

FCAS مخفف عبارت Fundamental Crypto Asset Score به معنای امتیاز بنیادین دارایی دیجیتال است. این امتیاز از بررسی اصول اولیهٔ چرخه فعالیت یک پروژه حاصل می‌شود و وضعیت یک ارز دیجیتال را از نظر فاندامنتال نشان می‌دهد. اصولی که برای امتیاز دهی در نظر قرار گرفته می‌شوند عبارتند از: فعالیت کاربر (User Activity) – رفتار توسعه‌دهنده (Developer Behavior) و بلوغ بازار (Market Maturity).

امتیاز این اصل از بررسی تمام فعالیت های یک بلاکچین خاص، تحلیل راهکارهای در صورت لزوم (مثل قراردادهای هوشمند ERC-۲) و برچسب گذاری آدرس های کیف پول برای شناسایی صرافی ها، پروژه ها، قراردادها، کاربران و دیگر اوناع مشارک کنندگان، به دست می آید. برای برچسب گذاری روی تمام آدرس های فعال، از مدل های گوناگون آماری و اکتشافی استفاده می شود.

فعالیت شبکه (Network Activity) یک برآورد قیاس پذیر براساس طبقه بندی های بالا است که روی فعالیت کیف پول استیکرها(Stakers – مشارک کنندگان در اثبات سهام)، ماینرها، کاربران و سرمایه گذاران تمرکز دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها