|
کدخبر: 186433

این بازنشستگان وام نیم میلیاردی می گیرند

سقف وام مسکن پرداختی به کارکنان و بازنشستگان عضو صندوق نفت تا ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

اقتصاد این بازنشستگان وام نیم میلیاردی می گیرند

به منظور کمک به تأمین مسکن کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت، هیئت امنای صندوق بازنشستگی صنعت نفت، مقرر کرد که به هریک از اعضای صندوق تا مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به‌صورت انفرادی و برای زوج‌ های عضو صندوق تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان وام مسکن با اقساط ۱۲ساله و نرخ بهره ۹ درصد تعلق گیرد.

افزون بر این، مطابق هماهنگی انجام‌شده با بانک‌های عامل مقرر شده که به‌عنوان مکمل، به هر فرد عضو صندوق، مشروط به اینکه دریافتی/ مستمری حقوق ماهانه ایشان، اجازه بازپرداخت اقساط را بدهد، تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان نیز با اقساط پنج‌ساله و بهره حدود ۱۴ درصد، وام تکمیلی مسکن اعطا شود.

 

منبع: اقتصاد نیوز
  • شاهین ارسالی در

    بازنشستگان کد 23نفت از حقوق خیلی پایینی برخوردار هستند آخر با دریافتی 7ملیون چقد رش را باید داد بابت وام این عدالت نیست ی ک عده نجومی بگیر هستندوبالا 30نلیون حقوق می گیرند ویک عده مثل ما زیر خط فقر باید دست وداع بزنیم این عدالت نیست نه همسان سازی ونه متناسب سازی حداقل حقوق کف وسقف را کم کنید تا همه تقریباً یکسان با گرانی وتورم بجنگیم وزیر نفت این عده از بازنشس تگان واقعاً در رنج ومصیبت هستند زنگنه ای نها را دریاب تا دیر نشده وقیامت هم است

    • ناشناس ارسالی در

      مگه بقیه چقدر میگیرند؟؟؟؟ کاش به مام این واما می دادند بقیه هم سختی کشیدند اگه و اسه شما زیاد کردن واسه بقیه هم بایستی زی اد کنن فرق چیست؟

  • سهند ارسالی در

    خدا را شکر باز نشستگان کارگری هم امثال و امشان از 5 میلیون ب7 میلیون تومان رسیده البته انهم برای شاید 10 درصد بازنشستگان! !!!! 666

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها