|
کدخبر: 183329

زنگنه: بلیط را ارزان نکنید پروازها قطع می‌شود!

در پی گرانفروشی بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی و هشدارهای متعدد صادر شده از سوی مسئولان وزارت راه و شهرسازی، همچنان این رویه ادامه دارد و رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ایرلاین‌ها بد قولی کردند و قرار بود قیمت‌ها را به نرخ مصوب سابق برگردانند اما اگر این تخلف را ادامه دهند پروازهای آن‌ها را قطع می‌کنیم.

اقتصاد زنگنه: بلیط را ارزان نکنید پروازها قطع می‌شود!

در طی ۱۰ روز گذشته بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی اقدام به افزایش قیمت بلیت هواپیما کردند و نرخ پروازهای داخلی‌ خود را بدون داشتن مصوبه قانونی از شورای عالی هواپیمایی کشوری افزایش داده‌اند.

این افزایش غیر قانونی در حالی ادامه داشته است که طی روزهای گذشته بارها وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری هشدارهای متعددی در این زمینه به متخلفان داده‌اند.

تورج دهقان زنگنه -رییس سازمان هواپیمایی کشوری در این باره اظهار کرد: افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی غیر قانونی بوده و این کار تنها از سوی چند شرکت هواپیمایی انجام شده است که البته پس از پیگیری و هشدارهای داده شده، اعلام کردند قیمت‌ها را به نرخ سابق باز می‌گردانند.

وی افزود: اینکه برخی از ایرلاین‌ها قیمت بلیت هواپیما را با وجود وعده‌ها و قول‌های مکرر به نرخ سابق (نرخ مصوب آبان ماه سال گذشته) بازنگردانده‌اند تخلفی آشکار و محرز است و سازمان هواپیمایی کشوری قطعا آن‌ها را به دستگاه قضایی و دیگر ناظران مانند سازمان تعزیرات حکومتی معرفی خواهد کرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: اگر به مردم اجحاف نشود همه پروازهای آن‌ها را قطع می‌کنیم.

دهقان زنگنه گفت: با وجود اینکه سازمان هواپیمایی کشوری در جریان قیمت‌گذاری بلیت هواپیما نیست اما اگر اجحافی به مردم شود جلوی آن می‌ایستد و اجازه نمی‌دهد که برخی ایرلاین‌ها هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.

منبع: ایسنا
  • ترسو ارسالی در

    مافیای زنگنه !!!

  • محمدی ارسالی در

    زنگوله خدا از تونگذزه که باعت گرونی بنرین شدی واصلا ٨سال بی فایده باگران شدن بنزین همه چیز از هم پاشیده شده قیمت‌ها به اوج قشر زحمتکش و مخلص وفداکار ومظلوم جامعه زیر فشار وبدهکاری و مشگلات تورم قرار گرفتن

  • ناشناس ارسالی در

    خداازتون نگذره که قیمت بنزین وبلیط و...گ رون کردین ماقشرکارگربدبخت چه بکنیم که ح تی نتونیم به خونواده هامون یه سربزنیم

  • علی رهبر بقالی ارسالی در

    مملکت داری کارهرکسی نیست ،با فامیل بازی وسفارش وحزب بازی آنهم حزبی فاسد به نام اصلاح طلب واصولگرایی، تجربه نشان داده حاکم باید بی‌طرف باشد نه بی احساسی مثل روحانی وهیئت دولت بی کفایت ،

ارسال نظر