|
کدخبر: 183054

افزایش سرمایه فولاد مبارکه ثبت شد

بورس به مانند روزهای گذشته حرکت آرام اما صعودی را داشت و برخی بزرگان بورس نیز عملکردهای مناسبی را از خود به ثبت رساندند. همچنین غول فولادی توانست افزایش سرمایه خود را به ثبت برساند.

 بورس به مانند روز‌های گذشته روند صعودی، اما آرامی را طی کرد و برخی بزرگان بورس نیز عملکرد مناسبی را در مقایسه با سایر نماد‌ها داشتند. همچنین غول فولادی بورس افزایش سرمایه خود را به ثبت رساند. 

۱- پتروشیمی پارس با نماد پارس امروز توانست از میانه‌های بازار صف خرید خود را تشکیل دهد و علیرغم فروش حدود ۲.۵ میلیون سهم توسط حقوقی باز هم توانست صف خرید خود را حفظ کند. 

۲- شستا که امروز تاثیرگذارترین نماد بر روی شاخص کل بود نیز توانست به مانند روز‌های گذشته سبز بسته شود. این در حالی است که در دقایق ابتدایی بازار این سهم با فشار فروش به محدوده قرمز قیمتی نقل مکان کرده بود. شستا از جمله نماد‌هایی بود که بیشترین ورود پول حقیقی را امروز داشت. 

۳- کرمان نیز که اولین سهم بزرگ بازار بود که قیمت هر سهم آن به زیر صد تومان رسیده بود امروز توانست با صف خرید قدرتمند و با قیمت حدود ۱۱۸ تومان برای هر سهم به کار خود پایان دهد. 

۴- وخارزم نیز در ادامه روند رو به رشد خود امروز توانست قیمت پایانی خود را از ۵۰۰ تومان عبور دهد و با صف خرید به کار خود پایان داد. این نماد در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی بازار صف خرید را تشکیل داد البته در میانه‌های بازار صف خرید آن عرضه شد، اما باز دوباره با فشار تقاضا برای خرید، صف خرید خود را تشکیل داد و این صف خرید تا پایان بازار باقی ماند. 

۵- خگستر که یک نماد خودرویی است نیز به همان روند صعودی خود که از اوایل خرداد ماه آغاز شده بود ادامه داد و هر چند، در زمان‌های مختلف بازار صف خرید آن چند باری شکسته شد، اما در نهایت کار را با صف خرید به پایان رساند. 

۶- نوری نیز که یکی از بزرگان نماد‌های پتروشیمی و بازار محسوب می‌شود امروز صورت‌های مالی خود را منتشر کرد. نوری در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به ازای هر سهم ۱۳،۷۱۱ ریال سود محقق کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶۲% افزایش داشته است.

۷- فولاد مبارکه اصفهان با نماد فولاد امروز از ثبت افزایش سرمایه خود خبر داد. شرکت فولاد مبارکه اصفهان اعلام نمود افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ٢٠٩,٠٠٠,٠٠٠ میلیون ریال به مبلغ ٢٩٣,٠٠٠,٠٠٠ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ٨٣۵۵٣٧٣٨ میلیون ریال، از محل اندوخته مبلغ ۴۴۶٢۶٢ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۹ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر