|
کدخبر: 180338

قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۳/۳۰)

قیمت دلار در معاملات صبح یکشنبه بازار آزاد نسبت به روز شنبه ۴۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۳ هزار و ۵۵۰ تومان مبادله شد.

اقتصاد قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۳/۳۰)

در معاملات امروز -یکشنبه ۳۰ خرداد- در بازار آزاد روند تغییرات قیمت دلار ۴۵۰ تومان کاهش یافت و قیمت اسکناس امریکایی به ۲۳ هزار و ۵۵۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا ۲۳ هزار و ۸۵ تومان ثبت شد و در نیمه روز با افزایش ۱۱۸ تومانی به ۲۳ هزار و ۲۰۳ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ۲۳ هزار و ۳۱۵ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۳ هزار و ۴۳۵ تومان افزایش یافت.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز با کاهش ۲۸۵ تومانی نسبت به روز شنبه ۲۷ هزار و ۷۱۴ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۸ هزار و ۲۷۸ تومان نرخ گذاری شد و در نیمه روز ۲۷ هزار و ۹۹۹ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز شنبه ۲۳۰ تومان کاهش داد و ۲۳ هزار و ۴۰۶ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز ۲۸۸ تومان کاهش یافت در نیمه روز به ۲۸ هزار و ۱۲۸ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح یکشنبه بازار آزاد نسبت به روز شنبه ۴۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۳ هزار و ۵۵۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۴۵۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز شنبه ۱۰۰ تومان کاهش داشته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر