|
کدخبر: 179776

بررسی روند بازار متشکل ارزی در آخر هفته

متوسط هفتگی قیمت دلار و یورو متشکل، سنا و بازار آزاد نسبت به هفته گذشته افت کرد، اما حجم عرضه این دو ارز در بازار متشکل افزایش یافت.

متوسط وزنی قیمت دلار و یورو متشکل نسبت به هفته گذشته کاهش یافت. قیمت متوسط دلار متشکل از ۲۳ هزار و ۳۴۶ تومان به ۲۳ هزار و ۳۲۵ تومان رسید. متوسط وزنی قیمت یورو متشکل نیز از ۲۸ هزار و ۵۰۳ تومان در هفته گذشته به ۲۸ هزار و ۱۷۹ تومان در هفته اخیر رسید.

افزایش عرضه دلار و یورو متشکل

عرضه دلار در بازار متشکل ارزی نسبت به هفته گذشته رشد کرد و از ۲۶ میلیون و ۲۲۳ هزار در هفته گذشته به ۴۲ میلیون و ۷۳۰ هزار در هفته اخیر رسید. عرضه یورو نیز که در هفته گذشته در سطوح بسیار پایینی قرار گرفته بود در هفته اخیر رشد کرد. عرضه یورو متشکل از ۸۰۳ هزار در هفته گذشته به ۴ میلیون و ۶۷۱ هزار در هفته اخیر رسید.

کاهش قیمت متوسط هفتگی دلار آزاد و سنا

تغییرات قیمت متوسط هفتگی دلار بازار آزاد و سنا نسبت به هفته گذشته بسیار محدود بود. متوسط قیمت دلار بازار آزاد از ۲۴ هزار و ۱۵ تومان در هفته گذشته به ۲۴ هزار و ۳ تومان در هفته اخیر رسید. دلار سنا نیز از ۲۳ هزار و ۵۷۴ تومان در هفته گذشته به ۲۳ هزار و ۵۵۴ تومان در هفته اخیر افت کرد.

کاهش قیمت متوسط هفتگی یورو آزاد و سنا

تغییرات قیمت متوسط هفتگی یورو سنا و بازار آزاد نسبت به هفته گذشته منفی بود. متوسط هفتگی قیمت یورو از ۲۹ هزار و ۲۱۱ تومان در هفته گذشته به ۲۹ هزار و ۴ تومان در هفته اخیر رسید. قیمت یورو سنا نیز از ۲۸ هزار و ۷۷۷ تومان در هفته گذشته به ۲۸ هزار و ۵۰۵ تومان در هفته اخیر کاهش یافت.

 

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها