|
کدخبر: 179382

چگونه وارد دنیای ارز دیجیتال شویم؟!

وقتی می گوییم دنیا، یعنی داریم از بزرگ ترین مجموعه قابل تصور حرف می زنیم. از همین عبارت می شود فهمید که ارز دیجیتال یک مجموعه بسیار بزرگ و نامتناهی است. هر چقدر که در آن بیشتر پیش برویم، با چیزهای بیشتری آشنا می شویم.

اقتصاد چگونه وارد دنیای ارز دیجیتال شویم؟!

وقتی می گوییم دنیا، یعنی داریم از بزرگ ترین مجموعه قابل تصور حرف می زنیم. از همین عبارت می شود فهمید که ارز دیجیتال یک مجموعه بسیار بزرگ و نامتناهی است. هر چقدر که در آن بیشتر پیش برویم، با چیزهای بیشتری آشنا می شویم. این موارد شاید شما را در بدو ورود به این بازار بترسانند و حتی منصرف کنند! اما ما با یاد دادن شیوه درست رفتار با آن، شما را وارد یکی از پر سود ترین حوزه های چند سال اخیر می کنیم. سال ها پیش زمانی که به جز بیت کوین، نام هیچ ارز دیجیتال دیگری مطرح نبود، فردی شکمو ۱۰ هزار بیت کوین خود را به ۲ پیتزا فروخت! آن فرد یکی از اولین دارندگان بیت کوین بود که با این کار خود به رشد آن کمک قابل توجهی کرد. این اولین پرداختی بود که در خریدها توسط بیت کوین انجام می شد. همین عامل سبب شد که بیت کوین به عنوان یک وسیله پرداخت مورد قبول واقع شود. 

بعدها ارزهای دیجیتال دیگر هم در موسسات و مکان های مختلف مورد استفاده قرار گرفتند. شرکت های بزرگ اقتصادی و تجاری برای پرداخت های خود ارزهایی مانند اتریوم  حتی دوج کوین را هم پذیرفتند. البته رشد ارزش دوج کوین رشد سایر میم کوین ها را هم به دنبال داشت. میم کوین شیبا که در یک سال اخیر با رشد قیمت نجومی خود افراد زیادی را میلیاردر کرد، پس از افزایش محبوبیت دوج کوین، توانست به خوبی خود را مطرح کند. این ارز از رتبه 3 هزار بازار به رتبه 30 رسید! با این وجود افراد زیادی هم فعلا از خرید آن خیری ندیده اند زیرا در قیمت بالا تصمیم به خرید گرفتند. باید توجه داشته باشید که در زمان مناسب ارز مناسب را بخرید. ما به شما مرجعی را معرفی می کنیم که در این امر به طور رایگان به شما یاری می رساند.

سود بازار ارز دیجیتال

امروزه علاوه بر بیت کوین هزاران ارز دیجیتال دیگر در این بازار مشغول فعالیت هستند. هر یک از آن ها طرفداران و معامله گران خود را دارند. با خرید این ارزها می توانید یک شانس سود بزرگ برای خود داشته باشید. بسیاری از این ارزها با سودهای نجومی افراد زیادی را میلیاردر کرده اند. عده ای دیگر هم امید سرمایه گذاران را به نا امیدی تبدیل کردند و مدت ها دست نخورده باقی ماندند. پس صرف خریدن در این بازار اهمیت ندارد. باید بدانید که چه چیزی بخرید، چه زمانی بخرید و چه زمانی بفروشید. مجموعه این ها می تواند شما را به سود خوبی برساند. اگر فرد ریسک پذیری باشید و بخواهید با ریسک بالا معامله کنید، ارزهایی مانند شیبا، وینک و بیت تورنت که احتمال سودهای زیاد را دارند، می توانند برای شما گزینه مناسبی باشند. اما اگر به دنبال سود کمتر با احتمال سود بیشتر می گردید، گزینه های اثبات شده ای مانند بیت کوین و اتریوم مناسب تر اند. این ارزها در طول زمان خود را ثابت کرده اند اما با توجه به مارکت کپ بالایی که دارند، ممکن است به اندازه ارزهای کوچک به شما سود ندهند. 

به هر حال قبل از خرید هر ارزی بهتر است که با آن آشنایی کامل پیدا کنید و تحلیل های مربوط به آن را بخوانید. پس از انجام این کار و به دست آوردن یک دید جامع درباره ارز مورد نظرتان، می توانید به شکلی مطمئن تر خرید خود را انجام دهید. در گام بعد، باید به دنبال یک مرجع مطمئن برای خرید ارزی که می خواهید باشید. شاید پیدا کردن آن کار سختی به نظر برسد و وقت و تخصص لازم برای تشخیص یک صرافی مطمئن را نداشته باشید. پس ما به شما آن را معرفی می کنیم تا یک قدم از دیگران جلو باشید. 

ارز-دیجیتال-صرافی

بهترین صرافی ارز دیجیتال

صرافی آنلاین بیت ایمن سریع ترین، امن ترین و معتبرترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است. با ورود به سایت این صرافی می توانید به راحتی ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهید. اگر تخصص لازم برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال را ندارید اصلا نگران نباشید. کارشناسان بیت ایمن به شما کمک می کنند تا بتوانید حداکثر سود را از معاملات خود بگیرید. آموزش ها و تحلیل های رایگانی که در بلاگ بیت ایمن قرار دارند، شما را به خوبی کمک خواهند کرد. می توانید با استفاده از آن ها اطلاعات خود درباره بازار را افزایش دهید و رفتار بهتری در آن داشته باشید. منظور از رفتار شما در بازار، زمان و نحوه خرید و فروش و انجام معاملات شما است. کارهایی که می توانند در سرمایه گذاری شما تأثیر مستقیم و یا غیر مستثیم داشته باشد. گاهی با یک حرکت اشتباه می توانید میزان زیادی ضرر کنید و یا سود خود را از دست بدهید. پس از انجام ثبت نام خود در صرافی بیت ایمن، انواع ارز دیجیتال را به دلخواه خود خرید و فروش کنید!

صرافی های دیگر هم بعضی از این امکانات را به شما ارائه می کنند. می توانید با مقایسه این صرافی ها، انتخاب نهایی خود را به درستی انجام دهید.

معامله در بازار کریپتوکارنسی

پس از اینکه شیوه درست کار در بازار کریپتوکارنسی را یاد گرفتید، می توانید با اطمینان بیشتر معامله کنید. این به معنای 100 درصدی بودن سود شما نیست! اما احتمال سود کردنتان بالاتر می رود. پس توجه داشته باشید که باید به طور مستمر آموزش ببینید و به حد موجود کفایت نکنید. کارشناسان بیت ایمن، این آموزش ها را به صورت کاملا رایگان و مداوم در اختیار شما قرار می دهند. تا زمانی که با بیت ایمن همکاری می کنید نیاز به هیچ مرجع دیگری برای فعالیت در بازار رمز ارزها ندارید. صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، امکاناتی را برای شما در نظر گرفته که ورودتان به بازار را لذت بخش تر می کند. امکاناتی نظیر مسابقات اینستاگرامی، کیف پول ارز دیجیتال، سیستم درآمد زایی از دعوت دوستان، ثبت نام و احراز هویت سریع، سرعت و امنیت در تمامی مراحل فعالیت شما، نشان دادن قیمت ها به صورت لحظه ای، اخبار مهم و آموزش های تلگرامی و اینستاگرامی، کارمزد بسیار پایین در معاملات و پشتیبانی آنلاین 24 ساعته، از ویژگی های بارز بیت ایمن هستند. با بیت ایمن می توانید به راحتی وارد دنیای ارز دیجیتال شوید و آن را از آن خود کنید!

نویسنده: رپورتاژ
  • شهلا رمضانی ارسالی در

    چطور ی وارد بازآ ارز دیجتال شوم

ارسال نظر