|
کدخبر: 176101

زمان رونمایی از عرضه اولیه جدید بورسی

تعداد ۲۲۵میلیون سهم شرکت لیزینگ کارآفرین، چهار‌‌شنبه آینده به‌عنوان چهارمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد "ولکار" در بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌شود.

تعداد ۲۲۵میلیون سهم شرکت لیزینگ کارآفرین معادل ۱۵درصد سهام این شرکت، چهار‌‌شنبه هفته آینده(۱۹ خرداد) به‌عنوان چهارمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "ولکار" در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۲۰۹ تا ۲۲۰ تومان برای هر سهم و با سهمیه ۱۵۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری بانک کارآفرین، متعهد عرضه شرکت بانک کارآفرین و متعهدین خرید نیز صندوق آرمان کارآفرین و صندوق مشترک کارگزاری کارآفرین به میزان ۵۰درصد از کل سهام قابل عرضه می‌باشند.

گفتنی است تعداد ۱۵۰میلیون سهم شرکت لیزینگ کارآفرین در حالی چهار‌شنبه آینده عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، ۷۵میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد ۱۰میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر