|
کدخبر: 175176

فوری / خبری مهم برای بازنشستگان

در آخرین جلسات مشترک برگزار شده، نسخه‌ی نهایی لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تهیه شد و این لایحه در روزهای آینده به مجلس ارائه می‌شود.

اقتصاد فوری / خبری مهم برای بازنشستگان

 در روزهای اول خرداد، آخرین جلسات هم‌اندیشی برای تنظیم و تدوین لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی با حضور نمایندگان بازنشستگان صندوق‌های مختلف و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد؛ در این جلسات که نمایندگان بازنشستگان کارگری از جمله کانون عالی بازنشستگان و اتحادیه‌ی پیشکسوتان جامعه‌ی کارگری حضور داشتند، نسخه‌ی نهایی لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تهیه و به تصویب حاضران رسید.

این لایحه در روزهای آینده به مجلس ارائه می‌شود و این امیدواری وجود دارد که با حداکثر فوریت در مجلس به تصویب برسد تا قدری از مشکلات بازنشستگان کشور کاسته شود.

ماده دوم و سوم این لایحه به سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان کارگری اختصاص دارد؛ براین اساس، دولت مکلف شده ظرف پنج سال بدهی خود به سازمان را کامل تادیه نماید؛ از سوی دیگر، هر سال باید بدهی جاری دولت به سازمان پرداخت شود و همچنین سازمان تامین اجتماعی مکلف شده سالانه متناسب‌سازی را برای بازنشستگان خود اجرا نماید؛ با این حساب، دائمی شدن همسان‌سازی برای بازنشستگان کارگری اجرایی خواهد شد.

منبع: ایلنا
  • سهند ارسالی در

    سالیان سال بازنشسته کارگری بخاطر پوشش بی مه ای بیشتر چند برابر کشوری و لشکری حقوق میگرفت حالا به پای لشکری و کشوری نمیرسن انهم از جیب بیت المال!!! حالا حاکمیت مج بور شده! یکسوم حق کارگری بپردازه هزارجور بازی درمیارن انگار از ارثیه باباشون بخش یدن لعنت خدا بر همه آنهایی که پای هر چه گدا گرسنه درکشوربود پایشان را به تامین اجتماعی باز کردن لعنت ابدی خدا بر زنده و، مردشون

  • ض ارسالی در

    خاک توی اون سرمجلس وبقیه بریزم....
    ایناکورن کرن یاخرن..؟(داری میگی بازنشست ه....سن وسالی ازشون رفته بندگان خدادوتاپ اشون لب گورآویزونه...
    )همش یه لایح ه کوفتیودست به دست میکنن بالاپائین....آخ ه مگه این بندگان خداچقدرزندن...که حسرت ب ه دلشون کردید(بعضیاشون که مردن )...اونای یم که زندن ناتوان ونحیف ومریضن وزارونزا رن..
    لایحه توسرشون بخوره...بایدتاب ازنشستها زندن وهستن براشون کاری بکنن حسر ت به دل نمیرن....آخه چرابعضیاانقدرنفهمن؟

  • حشمت ارسالی در

    اولا متناسب سازی امسال رفته روی مزایا که باید می رفت روی پایه حقوقی حکم که یکی ا ز کلاه برداریهایی بود که تامین اجتماعی س ر ما بازنشستگان گذاشت دوما هنوز ما به تف اوت حکم جدید به ما پرداخت نشده در صورتی که وعده پرداخت ان با حقوق اردیبهشت بود . ...بترسید از ارتش گرسنگان

  • ناشناس ارسالی در

    مردم فقیر وبازنشسته چطور باید به حقشون ب رسن میگه اول رای بده بعد حرف بزن

  • بازنشسته کشوری ارسالی در

    این همه از بورس سرقت کردید لااقل مقداری از آن را به بازنشسته های کارگری و تأمین اجتماعی میدادید.

  • ناشناس ارسالی در

    کمتر دوروغ بگویید تا خدا به ما بازنشستگان رحم کند چهر که سی سال قبل در مجلس بود امروز هست مثل شاه به ما چه خدمتی میکند

  • اسماعیل رسولی ارسالی در

    این چه همسان سازی است که برای یکی 4میلیو ن برای بنده500هزار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها