|
کدخبر: 172518

۲ ماه انتظار تنها برای ۴ دلار!

۲برخلاف وعده پیشین سود سهام عدالت در شب عید فطر هم واریز نشد. این سومین باری است که قرار بوده ۵۰ درصد دوم سود سهام عدالت را واریز کنند و نکرده‌اند.

اقتصاد ۲ ماه انتظار تنها برای ۴ دلار!

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفته بود که باید مرحله دوم سود سهام عدالت شب عید فطر واریز شود اما نه تنها این سود روز گذشته واریز نشد، بلکه آخرین پیگیری‌ها از نامشخصی زمان واریز حکایت دارد.

قرار بود ۵۰ درصد دوم سود سهام عدالت قبل از عید واریز شود. موکول شدن زمان واریز به قبل از ماه رمضان هم محقق نشد. همانگونه که وعده واریز سود سهام عدالت در عید فطر هم بی‌نتیجه ماند.

اما مشکل واریز سود سهام عدالت چیست؟ حسین فهیمی، مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفته چند شرکت هنوز سود خود را واریز نکرده‌اند و اگر تاخیر ادامه داشته باشد اسامی آنها را اعلام می‌کند.

اما مشخص نیست که منظور فهیمی از تاخیر چیست. چراکه حداقل دو ماه است که قرار است این سود واریز شود و نشده است. سودی که مبلغ آن برای دارندگان سهام ۵۳۲ هزار تومانی تنها ۹۹ هزار تومان است و یک خانوار چهار نفره بیش از دو ماه است که منتظر واریز مبلغی کمتر از ۴۰۰ هزار تومان است.

این همان مساله‌ای است که سبب انتقاد مردم شده است. اگرچه آنها پیش از عید فطر هم معتقد بودند که خبری از واریز سود سهام عدالت در شب عید فطر نیست.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها