|
کدخبر: 172368

جولان دوج کوین و برادران

در حالی که نرخ بیت کوین زیر ۵۷،۰۰۰ دلار در حال تثبیت است و اتریوم در محدوده ۴،۰۰۰ دلار معامله می‌شود، دوج کوین و بسیاری از میم کوین‌ها با جهش‌های چند ده درصدی همراه شدند.

اقتصاد جولان دوج کوین و برادران

به گزارش کوین تلگراف، همزمان با احیای آهسته قیمت بیت کوین و رسیدن آن به ۵۷،۰۰۰ دلار، بسیاری از معامله‌گران به‌واسطه سرمایه‌گذاری در برخی میم کوین‌ها ثروت خوبی به‌دست آورده‌اند. در این میان، برخی پروژه‌های قوی هم موفق شدند رشد‌های دو رقمی ثبت کنند.

در روزهای گذشته، ارزهای دیجیتال که به تقلید از دوج کوین ایجاد شده‌اند، پا جای پای دوج کوین گذاشتند و سروصدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کردند. رشد ۲۰،۰۰۰ درصدی دوج کوین باعث شده است که بسیاری از سرمایه‌گذاران شوکه شوند. در این میان از ماکسیمالیست‌های بیت کوین گرفته تا معامله‌گران سهام هاج و واج به رشد ارز دیجیتالی نگاه می‌کنند که در ابتدا به‌عنوان یک شوخی ساخته شده بود!

قیمت دوج کوین پس از ثبت اوج تاریخی ۰.۷۴ دلاری، هفته گذشته اصلاحی ۴۰ درصدی را تجربه کرد. در این میان، توکن‌هایی با نمادهایی از نژادهای مختلف سگ، موفق شدند که سودهای بسیار زیادی به جیب سرمایه‌گذاران‌شان روانه کنند.

حجم واریزهای توکن شیبااینو در صرافی بایننس به‌اندازه‌ای زیاد بود که عملکرد این صرافی برای مدتی با اختلال همراه شد. توکن ASS هم که بر بستر بایننس اسمارت چین (BSC) ایجاد شده است، در طول ۲۴ ساعت، رشدی ۴۰۰ درصدی را ثبت کرد. دوج‌الون مارس (ELON) هم از جمله دیگر میم کوین‌هایی بود که در ۲۴ ساعت موفق به ثبت جهشی ۱۷۰ درصدی شد.

قیمت اتریوم هم دیروز با اصلاح همراه شد، اما خریداران موفق شدند که از ناحیه حمایتی ۴،۰۰۰ دلاری به‌خوبی حفاظت کنند. این در حالی بود که ایاس که به قاتل اتریوم مشهور است، ۴۰ درصد رشد داشت. این رشد پس از آن انجام گرفت که بلاک وان (Block.one) اعلام کرد ۱۰ میلیارد دلار برای ایجاد یک صرافی مبتنی بر ایاس با نام بولیش گلوبال (Bullish Global) سرمایه جذب کرده است.

یرن فایننس (YFI) از جمله دیگر آلت کوین‌هایی بود که موفق شد با ثبت رشدی ۳۵ درصدی، عملکردی قابل‌قبول داشته باشد. پس از این رشد، نرخ یرن فایننس به اوج تاریخی ۷۷،۰۴۱ دلار رسید. ارز دیجیتال ریف (Reef) هم تا ۰.۵۰۸ دلار صعود کرد.

درحال‌حاضر مجموع ارزش بازار ارزهای دیجیتال ۲.۴۵۰ میلیارد دلار است و بیت کوین سهمی ۴۲ درصدی از بازار در اختیار دارد.

منبع: ارز دیجیتال

ارسال نظر