|
کدخبر: 171377

کدام موسسه‌ های مالی از ترون حمایت می‌کنند؟

ترون رمزارزی هست که امنیت در آن حرف اول را می‌زند و دنباله‌روی فلسفه "تمرکززدایی از اینترنت" هست. با توجه به حمایت مؤسسه‌های مالی آینده خوبی برای این ارز دیجیتال شکل خواهد گرفت.

اقتصاد کدام موسسه‌ های مالی از ترون حمایت می‌کنند؟

ترون نیز جزو رمزارزهایی هست که با هدف ساخت یک سیستم اینترنتی غیرمتمرکز و به ‌طور کلی‌تر یک سیستم سرگرمی محتوای دیجیتال رایگان ارائه شد. این پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین در سال ۲۰۱۷ به واسطه بنیاد ترون در سنگاپور آغاز به کار کرد. بنیاد ترون به دنبال حذف واسطه هست تا فاصله بین سازندگان و مصرف‌کنندگان را به حداقل برساند. کارمزد تراکنش ترون صفر است و می‌توانید میلیون‌ها دلار TRX را به هر نقطه از دنیا در چند ثانیه و بدون پرداخت کارمزد بفرستید. رمز ارز شبکه ترون به نام Tronix که با نماد TRX شناخته و معامله می‌شود. در حقیقت TRX یک نوع پول شناخته شده مجازی است که می‌توانید خریدهای اینترنتی خود را با آن انجام دهید.

با مدیرعامل ترون آشنا شوید

جاستین سان مدیرعامل شرکت ترون در زندگی غرق دنیای تکنولوژی بود و شاگردی مؤسس علی‌بابا و جک ما بود. او از دانشگاه جک ما یعنی هوپان فارغ‌التحصیل شد و در حوزه بلاک چین فردی موفق بود. او بلاک چین را با نمایندگی ریپل در چین آغاز کرد و اپلیکیشن استریم آنلاین محبوبی به نام پیوو (Peiwo) را تأسیس کرد. شاید برایتان جالب باشد که جاستین سان قبل از ریاست ترون، کارمند مجموعه ریپل بود.

جاستین سان

عرضه اولیه‌ای موفق برای ترون

بنیاد ترون در عرضه‌ی اولیه‌ی کوین ۷۰ میلیون دلار برای توسعه‌ی بیشتر اکوسیستم ترون جمع‌آوری کرد و در ۲۰۱۸ جاستین سان ترون را به یکی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر تبدیل کرد.

کدام مؤسسه‌های مالی از ترون استفاده می‌کنند

Refereum

Refereum در حقیقت پلتفرمی هست که به گیمرهای در حال استریم کردن یا بینندگان هنگام تماشای استریم، امکان کسب ترونیکس می‌دهد.

Metal Pay

متال پی خدمات پرداخت آنلاینی برای ارسال پول به تمام دنیا است که با ترون همکاری می‌کند. کاربران می‌تواند به‌راحتی توکن‌های TRX خود را از طریق وب‌سایت متال پی به پول نقد تبدیل کنند.

سامسونگ

مشارکت و همکاری ترون با شرکت سامسونگ آینده خوبی را برای این ارز دیجیتال رقم زده است. کلیه تلفن‌های هوشمند سامسونگ (از Galaxy S۱۰ به بعد)، همگی از ارز TRX (ترون) پشتیبانی می‌کنند.

مزایای ترون چیست؟

این ارز دیجیتال چند مزیت قابل توجه دارد که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

کارمزد صفر

 تراکنش‌ها در این شبکه بدون کارمزد هستند.

سرعت‌بالای تراکنش‌ها

این شبکه می‌تواند تا ۲۰۰۰ تراکنش در ثانیه را پشتیبانی کند.

توانایی ساخت اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز

 شما می‌توانید اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را روی شبکه ترون بسازید.

توانایی پشتیبانی مستقیم از تولیدکنندگان محتوا

پشتیبانی کافی از تولیدکنندگان محتوا بسیار مهم است و این شبکه یک روش فوق‌العاده برای این کار فراهم کرده است.

نحوه استخراج و خرید ترون

برخلاف بسیاری دیگر از انواع ارزهای دیجیتال دیگر امکان استخراج این ارز دیجیتال توسط کاربران وجود ندارد. تراکنش‌های این ارز دیجیتال با استفاده از الگوریتم DPoS انجام می‌شوند. تمام توکن‌های ارائه شده برای این ارز دیجیتال ۱۰۰ میلیارد واحد هستند که ۶۵ میلیارد آن در حال گردش است. اگر قصد سرمایه گذارید دارید باید بدانید که در حال حاضر نمی‌توانید این ارز را به صورت مستقیم در فضای حقیقی خرج کنید. برای این کار ابتدا باید اقدام به خرید ارزهای دیجیتال دیگری مانند بیت کوین، اتریوم و یا تتر نموده و سپس در پلتفرم‌های مبادله، اقدام به مبادله‌ آن‌ها با ترون کنید. بعد از پایان مراحل خرید نیز ترون خریداری شده به کیف پول شما برگشت داده خواهد شد و می‌توانید از آن برای سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و یا بلندمدت بهره ببرید.

کیف پول رمزارز ترون

کیف پول‌های ترون، در انواع و اشکال متفاوتی هستند که افراد می‌توانند با توجه به نوع کاربری خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. در ادامه نام این کیف پول‌ها را ذکر کرده‌ایم.

  • کیف پول Ledger Nano S (کیف پول سخت‌افزاری)
  • کیف پول Trezor (کیف پول سخت‌افزاری)
  • کیف پول Guarda (کیف پول دسکتاپ)
  • کیف پول Atomic (کیف پول دسکتاپ)
  • کیف پول Tronscan (کیف پول آنلاین)
  • کیف پول Tronlink (کیف پول افزونه ای در گوگل)

امنیت ترون چقدر است؟

این شرکت برای امنیت شبکه خود بسیار هزینه کرده است و تاکنون، امنیت این شبکه مورد تهدیدی جدی واقع نشده است.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر