|
کدخبر: 171022

نفوذ بیت کوین به موسسات مالی وال استریت

سیتی بانک، چهارمین بانک بزرگ آمریکا، در حال بررسی خدمات مالی، معاملات و نگهداری ارزهای دیجیتال است.

اقتصاد نفوذ بیت کوین به موسسات مالی وال استریت

ایتای تاچمن، رئیس بخش ارزی بانک سیتی، در گزارشی که روز جمعه منتشر شد به فایننشال تایمز اعلام کرد که که این بانک شاهد افزایش بسیار سریع علاقه مشتری‌های بزرگ به بیت کوین بوده است.

تاچمن با اشاره به تجارت بانک‌ها در جهت کسب سود، گفت: این یک تلاش تجاری نیست. از دیدگاه ما گزینه‌های مختلفی وجود دارد و ما در حال بررسی هستیم که در چه مکان‌هایی می‌توانیم به بهترین شکل به مشتریان خدمات دهیم. با این حال، بانک سیتی هیچ عجله‌ای برای راه‌اندازی خدمات رمزنگاری ندارد. وی همچنین بیان کرد که اگر بانک در ارائه، نظارت و پشتیبانی بر خدمات خود بتواند به عملکرد مطلوبی دست یابد به طور جدی وارد این عرصه می‌شود. تاچمن اعتقاد دارد که بازار کریپتوکارنسی تازه در ابتدای راه است.

بانک سیتی در ماه مارس، گزارشی منتشر کرد و بیان کرد که بیت کوین با تکامل می‌تواند به یک ارز تجاری بین‌المللی تبدیل شود. در آن زمان این بانک گفت: آنچه بیتکوین را مهم می‌کند، تکامل آن و ایجاد فرصت‌های جدید است.

سیتی بانک آخرین موسسه مالی وال استریت است که به بازار ارزهای دیجیتال توجه نشان داده است. در هفته‌های اخیر، گلدمن ساکس، مورگان استنلی، بانک نیویورک ملون و دیگران در حال حرکت به سمت ارائه خدمات ارزهای دیجیتال هستند.

منبع: بورسان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها