|
کدخبر: 170539

قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۲/۱۵)

در معاملات امروز -چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت- قیمت دلار در محدوده ۲۱ هزار تومان در حال نوسان است.

اقتصاد قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۲/۱۵)

در معاملات امروز بازار ارز روند نزولی قیمت‌ها ادامه داشت و قیمت دلار ۲۰۰ تومان کاهش یافت. همچنین قیمت یورو نیز افت ۳۰۰ تومانی داشت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح چهارشنبه ابتدا ۲۱ هزار و ۱۹۶ تومان اعلام شد و در نیمه روز ۲۱ هزار و ۱۳۸ تومان ثبت شد. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۱ هزار و ۴۰۸ تومان و در نیمه روز ۲۱ هزار و ۳۴۹ تومان اعلام شد.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز با کاهش ۱۰۱ تومانی نسبت به دوشنبه ۲۵ هزار و ۵۹۹ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۵ هزار و ۸۵۴ تومان نرخ گذاری شد و در نیمه روز ۲۵ هزار و ۵۱۳ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز دوشنبه ۳۲۳ تومان کاهش داد و ۲۱ هزار و ۴۰۸ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز با کاهش ۱۲ تومانی ۲۵ هزار و ۸۵۵ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح چهارشنبه بازار آزاد نسبت به روز دوشنبه ۲۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز با کاهش ۳۰۰ تومانی ۲۶ هزار تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۸۵ تومان قرار گرفت که نسبت به روز دوشنبه ۵ تومان افزایش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها