|
کدخبر: 165193

اطلاعیه‌ای مهم درمورد حقوق فروردین ماه بازنشستگان

متناسب‌سازی حقوق و افزایش سالانه مستمریهای (فروردین ماه) بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی بر اساس مواد ۹۶ و ۱۱۱ تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۰ پرداخت می‌شود.

اقتصاد اطلاعیه‌ای مهم درمورد حقوق فروردین ماه بازنشستگان

حسین امیری‌گنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در حاشیه برگزاری ستاد بحران این اداره کل سخن می‌گفت با ذکر مطلب بالا افزود: بر اساس نامه اداری ۲۱ فروردین امسال مستمری و افزایش سالیانه حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران لغایت فروردین ماه سال ۱۴۰۰ و بر اساس حروف الفبا پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است به دنبال طرح برخی ابهامات در چگونگی متناسب‌سازی مستمری بازنشستگان در فروردین ماه سال جاری (۱۴۰۰)، سازمان تامین اجتماعی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: نظر به انعکاس نقطه‌نظرات مستمری‌بگیران عزیز سازمان از سوی مدیران کل استان‌ها و کانون‌های بازنشستگان سراسر کشور مبنی بر وجود پاره‌ای اشکالات و ابهامات در چگونگی افزایش مستمری فروردین‌۱۴۰۰ برخی از غیرحداقل‌بگیران، با وصول نظرات و بررسی کارشناسی به عمل آمده؛ وجود بعضی ایرادات نرم‌افزاری در محاسبات مستمری متناسب‌سازی شده در خصوص متوسط‌بگیران (غیرحداقل‌بگیران) ملاحظه شد که مستلزم اصلاح فنی و نرم‌افزاری است.

بر این اساس مقرر شد به منظور جلوگیری از توقف در پرداخت مستمری‌ها، پرداخت بر مبنای محاسبات فعلی استمرار یابد و همزمان نسبت به بررسی و برطرف کردن ایرادات نرم‌افزاری و اعمال اصلاحات و صدور احکام جدید برای مستمری‌بگیران فوق تا پایان اردیبهشت سال جاری (۱۴۰۰) اقدام لازم انجام شود.

بنابر اطلاعیه تامین اجتماعی تهران؛ تاریخ واریز حقوق مستمری‌بگیران در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ نیز از سوی این سازمان بدین شرح اعلام شده است:

منبع: ايسنا
  • سید جواد رضوی زاده ارسالی در

    بازی با کلمات، هر شخصی که کار اداری انجا م داده باشد میداند که اشتباه با وجود کنت رل‌های چند باره امکان پذیر نیست، حالا با چه تفکری این کار را انجام داده اند... ع لی برکت الله

  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    چقدراخبارمربوط به بازنشستگان تکراریه

  • هما ارسالی در

    برا این چندر غاز صد دفه جوم آدمو میارن ب ه لبش.

  • ناشناس ارسالی در

    صدقه سر بازنشستگان سپاه دارین رجز میخونین و منصب و قدرت رو صدقه سر بازنشستگان سپاه دارین ولی اصلأ توجهی به حقوق و معیشت آنها نمیکنید آیا حقوق اینها با تورم و گرانی تناسب داره یا اینها زیر خط فقر هستند

  • ناشناس ارسالی در

    کدام شرح؟

  • خسرواسفندیاری ارسالی در

    خدایا از دست شریعتمداری وزیرصمت سابق !!! به درگاهت شکایت میکنم.خدایا انشاا..ایم شریعتمداری گرفتار کرونا بشه انشاا..به در ک واصل بشه.اینقدر اول سال ما بازنشستگان تامین اجتماعی را طی مسئولیتش اذیت کرد.خد ا ازت نگذزد.چقدر با روان ما وخانواده ما بازی کروی.الهی بزودی به درد کرونا سفط بش وی.دعای سه ملیو ن وششصدهزار بازنشسته وخا نوادشان یعنی این شیطان را سرجایش نخواهد نشاند.لعنت اینهمه آدم که اذیت کردی بدرقه خودت وخانواده ات ودامادت.

  • ناشناس ارسالی در

    وو خبر نیاز نیست حق وحقوق مردم را بدهید هشت سال است حق مردم در نظر گرفت نشد فقط اختلاص ان هم از عزیزان برادر برادر وخوا هر برای انها بوده در موسسه اصلاح بذر گرج تعاونی بیست واحد را به سی نفر فروخت یکی از اعضا من بودم حراست فقط از دستشوی محا فظت می کند در ادارات نه حق مرردم

  • گیوه چی عطا ارسالی در

    متناسب سازی حداقل بگیران روی پایه حقوق اضافه نشده

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سرتون با این مملکت داریتون

ارسال نظر