|
کدخبر: 160781

عابر بانک بیت کوین هم راه اندازی شد

در پی افزایش شدید قیمت بیت کوین، شرکت‌های آمریکایی اقدام به نصب هزاران دستگاه عابر بانک کردند تا کاربران، دارایی‌های دیجیتال را خرید و فروش کنند.

اقتصاد عابر بانک بیت کوین هم راه اندازی شد

طی ماه‌های گذشته با انفجار قیمت بیت کوین و رسیدن به مرز ۶۱ هزار دلار، شرکت‌هایی نظیر کوین فلیپ و کوین کلود هزاران دستگاه عابر بانک را در ایالت های نیویورک و مونتانا نصب کرده‌اند تا بیشترین استفاده را از این فرصت ببرند.

بر اساس این گزارش، مارک شویکت بنیانگذار شرکت کواد کوین در این خصوص گفت: بی تردید تقاضا برای بیت کوین وجود دارد و مردم می‌خواهند هر جا که هستند،خرید کنند.

شویکت طی سفر یک هفته‌ای موفق شده، عابر بانک‌های شرکت را در چند پمپ بنزین در مونتانا نصب کند.

طبق گزارش تا پایان ماه ژانویه(دی) بیش از ۲۸ هزار دستگاه عابر بانک بیت کوین و ارزهای مجازی در سراسر آمریکا نصب شده اند. رشد محبوبیت و معاملات رو به افزایش این ارز مجازی، اصلی ترین دلیل گرایش شرکت ها به این سمت بوده است.

کاربران هم به دلایل مختلف ترجیح می‌دهند از دستگاه های عابر بانک یا ای تی ام در این زمینه استفاده کنند تا ناشناس بمانند. برخی دیگر ترجیح می‌دهند با یک دستگاه فیزیکی برای مبادله کار کنند. عده ای حساب بانکی ندارند و برخی به دنبال دریافت پول نقد هستند یا می‌خواهند بیت کوین‌ها را به خارج از آمریکا حواله کنند.

منبع: بورس پرس

ارسال نظر