|
کدخبر: 157854

جزییات دقیق از مقدار افزایش حقوق کارمندان

سید شمس الدین حسینی عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است که حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۲۵ درصد افزایش یابد اما ما حداکثر حقوق را از ۲۱ درصد به ۱۵ درصد کاهش دادیم ولی هنوز این پیشنهاد ما تصویب نشده است و هر فردی که حقوق ۴ میلیون تومانی دارد از پرداخت مالیات معاف خواهد بود و از ۴ تا ۸ میلیون تومان ۱۰ درصد مالیات خواهند داشت.

وی به مالیات های حقوق و دستمزد کارکنان دولت اشاره کرد و توضیح داد که در پرداخت حقوق و دستمزدها ما باید بهره وری و کارایی افراد مشخص شود و برای برقراری عدالت در پرداخت ها ما نظام پلکانی مالیات ها را وضع کردیم و رفته رفته به جای کاهش فاصله مطلق حقوق ها، به دنبال تفکر فاصله نسبی بین حقوق ها هستیم.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد تاکید کرد: همچنین برای شفافیت پرداختی ها به کارکنان دولت قرار شده است که از خرداد ماه ۱۴۰۰ تمام حقوق و مزایای پرداختی به کارکنان دولت در پایگاه اطلاع رسانی پاکنام و سایر پایگاه های اطلاع رسانی حقوق و دستمزد به ثبت برسد.

منبع: اقتصاد نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    چرا دولت و بانک مرکزی دیگه بعد اینهمه ضر ر به سهامداران نمی خواهند دست از جیب ملت بکشند بیرون؟ زیرا با فشار به مردم و بور س مسئولین نفوذی و غربی سعی دارند نظام را مجبور به تصویب fatf و برجام کنند.

  • دیده بان ارسالی در

    یعنی شما نمایندگان بی عرضه و این دولت بی کفایت کمر به نابودی این مردم و کشور بست ید . خدا لعنت کنه همتون رو .

  • معلم ارسالی در

    خاک تو سرتون با این افکارتان

  • ناشناس ارسالی در

    آفرین سیدشمس الدین

  • ناصر ارسالی در

    افزایش حقوق با ۲۵ درصد و کسر مالیات ۱۰ درصد در واقع ۱۵ درصد اضافه می کنید وبعد می گید حقوقها ۲۵ درصد زیاد شد

  • ناشناس ارسالی در

    خدایش پایین هه را بیارید بالا

  • ناشناس ارسالی در

    تر و جدتون آیا از حقوق های نجومی خودتان هم مالیات کم میکنید شماها دیگه کی هستید ؟ چندر غاز به حقوق ها اضافه کردید که حدود سیصد هزار تومان آن بابا بیمه ها و یک قسط کم میشه سیصد هزار تومان آن هم بابت قسط های جاهای دیگه کم میشه مالیات هم که میخواهید ده درصد بگیرید برای گاز و برق را هم که صد برابر کردید فکر کنید آیا از حقوق ۵ هزار تومانی که تازه یک سال هست ۵ هزار شده چیزی میماند ؟ یا شاید با در آمد های ماهی چند میلیارد خودتان مقایسه میکنید که به چشمتان نمیاد آنوقت میگین چرا دزدی زیاد شده ؟کمی وجدان داشته باشید واز مال واموال خو دتان مایه بگذارید

  • ناشناس ارسالی در

    چرا خدا از حق بندگانش دفاعنمیکند فقط با اقازادها دوسنت شده

  • سید ارسالی در

    مردم شریف ایران وقت آن شده یک خانه تکانی اساسی در ایران داشته باشیم کمر همت بسته و آستین ها را بالا بزنیم و از حق خویش دفاع کنیم آنها با حرف با مردم بازی می کنند حقوق مسوولین اعم از وزیر و نماینده مجلس کمتر از 30 میلیون تومان نیست.

ارسال نظر