|
کدخبر: 156493

پاتک حقوقی‌های بورس به صف‌های فروش؟

طی دقایق گذشته شاهد خریدهای سنگین در برخی از لیدرهای بازار سهام بودیم. به طوری که صف فروش برخی از نمادهای بزرگ پالایشی، صندوق پالایشی یکم و دارا یکم و بزرگان فلزی برچیده شده است.

اقتصاد پاتک حقوقی‌های بورس به صف‌های فروش؟

البته فشار فروش همچنان به شدت بالاست و باید دید این خریدهای سنگین و همزمان در نمادهای شاخص‌ ساز می‌تواند جریان معاملات را عوض کند یا نمادها دوباره قفل در صف فروش می‌شوند.

این خریدهای سنگین باعث شده تا ارزش معاملات رشد کند و به ۲۳۰۰ میلیارد تومان برسد. نکته مهم این است که خالص خرید حقوقی‌ها هم به شدت رشد کرد کرده و به ۷۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

منبع: بورسان
  • ناشناس ارسالی در

    دیگه این بازار بدرد نمی خورد در یک صورت بازار بر می گردد که یا دولت پول تزریق کن د یا دامنه را بر روی مثبت ۰تا ۱۰ بگذارد

  • رضا ارسالی در

    جمع کنید این مسخره بازیو این همه دروغ وا سه چیه

  • ناشناس ارسالی در

    آب که ازسرگذشت چه یک وجب چه صدوجب وقتی ض ررسنگین به سهامداران خردتحمیل شددیگه حتی امیدی به سال بعدهم نیست تحلیل کیلوچنده؛ میگفتن تاآخرسال شاخص به۱۵۰۰میرسه چی شدهم ش دروغه گول نخورید ؛یکبار گول خوردیم بسم ونه.

  • ناشناس ارسالی در

    دستهایی در کار است تا طرح دامنه نوسان اق ای دهنوی به شکست منجر شود همانطور که دست هایی در کاربود تا نوسانگیرها دوباره بر ب ازار به بهانه نقد شوندگی مسلط شوند اینکه فقط متضرر سهامداران خرد باشند و یک عده دلال و حقوقی به سود برسند و منت بگذارند نقد شوندگی داشته خیلی مسخره است و مفهوم آن این است که یا در بورس بمانید و ضرر کن ید و برای ما در روز چند نوبت نوسانگیری ب ه ارمغان آورید یا گورتان را از بورس گم ک نید؟!!!

  • ناشناس ارسالی در

    تف به شرف نداشته کسی که مردم را با حیله و نیرنگ ، فریب داد وتشویق به حضور در بورس کرد .
    تف به قبر پدر کسی که بزرگترین دورغها را گفت
    تف وجود منحوس کسی که بزرگترین خیانت را به مردم ایران کرد .
    مرگ بر بی شرافتی که ارزش پول ملی را به پایین ترین حد رساند .
    تف به روی بی شرفی که از روغن و مرغ و سکه و دلار و لاستیک و پرتقال و برنج و دارو و مسکن نوسان می گیرد و ملتی را بدخت کرده است .
    تف به شرافت نداشت روباه انگلیسی که مردم با رای خود وی را به مقام و مرتبه و زندگی و رفا ه رسانندند و اون بی شرافت در مقابل در حق مردم مظلوم بزرگترین جنایت و خیانت را کرد . تف تف تف جاکش عوضی . دلال بی پدر و مادر

  • ناشناس ارسالی در

    فساد و دزدی و ظلم سه رکن اصلی

  • ناشناس ارسالی در

    کار بورس را باید تمام شده انگاشت همه را به خاک سیاه نشاند

ارسال نظر