|
کدخبر: 155586

قیمت دلار در بازارهای مختلف اعلام شد (۹۹/۱۲/۰۴)

صبح امروز (دوشنبه) در بازار آزاد ابتدا قیمت‎‌ها روند کاهشی داشت سپس در نیمه روز قیمت‌ها افزایش یابد.

اقتصاد قیمت دلار در بازارهای مختلف اعلام شد (۹۹/۱۲/۰۴)

در معاملات روز دوشنبه بازار ارز قیمت دلار ۱۵۰تومان افزایش یافت و قیمت یورو نسبت به قیمت بسته شده روز گذشته تغییری نکرد.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح دوشنبه ابتدا بدون تغییر نسبت به روز ‌‌یکشنبه، ۲۴ هزار و ۱۳ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۱۱۸ تومان افزایش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا بدون تغییر ۲۴ هزار و ۲۵۳ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۴ هزار و ۳۵۹ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا با کاهش ۲۶۴ تومانی ۲۸ هزار و ۷۴۸ تومان ثبت شد و در نیمه روز با رشد ۲۴۷ تومانی ۲۸ هزار و ۹۹۵ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۶۷ تومان کاهش یافت و ۲۹ هزار و ۳۶ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۹ هزار و ۲۸۴ تومان اعلام شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز در اولین نرخ اعلامی قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز یک‌شنبه ۴۰ تومان افزایش داد و ۲۴ هزار و ۲۹۴ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز با کاهش ۲۶۷ تومانی نسبت به روز یکشنبه به ۲۹ هزار و ۳۶ تومان رسید و در نیمه روز ۲۹ هزار و ۲۴۹ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح دوشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان شد. قیمت یورو نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات نیز در معاملات امروز نسبت به یکشنبه ۲۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در محدوده ۶ هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز ‌‌گذشته تغییری نداشته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها