|
کدخبر: 151346

آخرین قیمت انواع دلار در بازارهای مختلف اعلام شد(۹۹/۱۱/۱۲)

قیمت دلار در معاملات صبح ‌‌دوشنبه بازار آزاد نسبت به روز یکشنبه ۳۷۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۲۳۰ تومان شد.

اقتصاد آخرین قیمت انواع دلار در بازارهای مختلف اعلام شد(۹۹/۱۱/۱۲)

در معاملات روز دو‌شنبه بازار ارز قیمت دلار ۳۷۰ تومان کاهش یافت و قیمت یورو نیز با افت ۴۰۰ تومانی همراه بود.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح دوشنبه ابتدا با کاهش ۱۶۲ تومانی نسبت به روز یکشنبه، ۲۳ هزار و ۳۹۵ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۳ هزار و ۳۰۸ تومان افزایش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۳ هزار و ۶۲۹ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۳ هزار و ۵۴۱ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا با افزایش ۱۰۰ تومانی ۲۷ هزار و ۸۵۸ تومان ثبت شد و در نیمه روز با کاهش ۳۰۶ تومانی ۲۷ هزار و ۵۵۲ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۸ هزار و ۱۳۶ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۷ هزار و ۸۲۷ تومان اعلام شد.

قیمت ارز‌های صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز نسبت به قیمت بسته شده روز گذشته ۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۳ هزار و ۸۷۰ تومان ثبت شد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به دیروز به ۲۸ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح ‌‌دوشنبه بازار آزاد نسبت به روز یکشنبه ۳۷۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۲۳۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با کاهش ۴۰۰ تومانی نسبت به دیروز ۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات در معاملات امروز بدون تغییر نسبت به روز ‌گذشته ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در محدوده ۶ هزار و ۷۰۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز ‌یکشنبه ۱۰۰ تومان کاهش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها