|
کدخبر: 155152

بیشترین سود در جیب این بورس بازان

امروز سهامداران شرکت‌های لیزینگ خودرو غدیر، لیزینگ ایران و بیمه پارسیان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سپیدار سیستم آسیا، نیورگاه زاگرس کوثر و مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۵هزار و ۵۹۶واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۲هزار و به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۹۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۵هزار و ۴۶۴میلیارد تومان در ۵۴۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لیزینگ خودرو غدیر، لیزینگ ایران و بیمه پارسیان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بین‌المللی توسعه ساختمان، بانک ملت و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۲۳۳میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۵۱۱میلیارد تومان در ۴۴۳هزار نوبت، آیفکس ۹۰واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۹۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سپیدار سیستم آسیا، نیورگاه زاگرس کوثر و مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان، بیمه پاسارگاد و پتروشیمی غدیر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر