|
کدخبر: 152618

آخرین قیمت دلار در بازارهای مختلف اعلام شد(۹۹/۱۱/۱۹)

قیمت دلار در معاملات صبح ‌‌‌یکشنبه بازار آزاد نسبت به روز شنبه ۱۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۱۵۰ تومان شد.

اقتصاد آخرین قیمت دلار در بازارهای مختلف اعلام شد(۹۹/۱۱/۱۹)

در معاملات روز ‌‌یکشنبه بازار ارز قیمت دلار کاهش یافت و قیمت یورو نیز افت ۲۰۰ تومانی داشت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح یکشنبه ابتدا با افزایش ۹۳ تومانی نسبت به روز شنبه، ۲۳ هزار و ۳۳۵ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۳ هزار و ۲۳۶ تومان کاهش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۳ هزار و ۵۶۸ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۳ هزار و ۴۶۹ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا با کاهش ۹۲ تومانی ۲۷ هزار و ۸۵۰ تومان ثبت شد و در نیمه روز با افت ۳۰ تومانی ۲۷ هزار و ۸۲۰ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز در یک روند کاهشی ابتدا ۲۸ هزار و ۱۲۹ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۸ هزار و ۹۸ تومان اعلام شد.

قیمت ارز‌های صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز بدون تغییر نسبت به قیمت بسته شده روز شنبه ۲۳ هزار و ۷۵۰ تومان ثبت شد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح ‌‌‌یکشنبه بازار آزاد نسبت به روز شنبه ۱۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۱۵۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با کاهش ۲۰۰ تومانی نسبت به گذشته ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات در معاملات امروز نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در محدوده ۶ هزار و ۷۶۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز ‌‌شنبه ۶۰ تومان افزایش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها