|
کدخبر: 152356

آخرین قیمت انواع دلار در بازار‌های مختلف (۹۹/۱۱/۱۸)

امروز (شنبه) در معاملات بازار آزاد، قیمت‌ ارزها روند افزایشی دارد.

اقتصاد آخرین قیمت انواع دلار در بازار‌های مختلف (۹۹/۱۱/۱۸)

در معاملات روز ‌‌شنبه بازار ارز قیمت دلار به کانال ۲۴ هزار تومان برگشت و قیمت یورو نیز به محدوده ۲۹ هزار تومانی پا گذاشت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح شنبه ابتدا با افزایش ۳۰۰ تومانی نسبت به روز پنج‌شنبه، ۲۳ هزار و ۳۴۹ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۳ هزار و ۳۱۶ تومان کاهش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۳ هزار و ۵۸۲ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۳ هزار و ۵۴۹ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا با افزایش ۲۲۵ تومانی ۲۸ هزار و ۱۶۵ تومان ثبت شد و در نیمه روز با افت ۳۳۰ تومانی ۲۷ هزار و ۸۳۵ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۸ هزار و ۴۴۶ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۸ هزار و ۱۱۴ تومان اعلام شد.

قیمت ارز‌های صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز بدون تغییر نسبت به قیمت بسته شده روز پنجشنبه ۲۳ هزار و ۷۵۰ تومان ثبت شد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز با افزایش ۵۰ تومانی نسبت به پنجشنبه به ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح ‌‌‌شنبه بازار آزاد نسبت به روز پنج‌شنبه ۳۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۲۵۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به پنجشنبه ۲۹ هزار تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات در معاملات امروز نسبت به روز ‌پنج‌شنبه ۱۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در محدوده ۶ هزار و ۷۶۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز ‌پنج‌شنبه ۹۰ تومان افزایش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها