|
کدخبر: 151104

آخرین قیمت دلار در بازارهای مختلف (۹۹/۱۱/۱۲)

قیمت دلار در معاملات صبح ‌‌یکشنبه بازار آزاد نسبت به روز شنبه ۴۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان شد.

اقتصاد آخرین قیمت دلار در بازارهای مختلف (۹۹/۱۱/۱۲)

در معاملات روز یک‌شنبه بازار ارز قیمت دلار ۴۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت یورو نیز با رشد ۴۰۰ تومانی همراه بود.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح یک‌شنبه ابتدا با افزایش ۴۳۵ تومانی نسبت به روز شنبه، ۲۳ هزار و ۴۵۰ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۳ هزار و ۴۸۷ تومان افزایش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۳ هزار و ۶۸۵ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۳ هزار و ۷۲۲ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا با افزایش اندک ۳۶ تومانی ۲۸ هزار و ۳۶ تومان ثبت شد و در نیمه روز با کاهش ۳۱۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۷ هزار و ۶۹۰ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۸ هزار و ۳۱۶ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۷ هزار و ۹۶۷ تومان اعلام شد.

قیمت ارز‌های صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز نسبت به قیمت بسته شده روز گذشته ۲۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۳ هزار و ۹۲۰ تومان ثبت شد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز با افزایش ۲۵۰ تومانی نسبت به دیروز به ۲۹ هزار و ۵۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح ‌‌یکشنبه بازار آزاد نسبت به روز شنبه ۴۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با افزایش ۴۰۰ تومانی نسبت به شنبه ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات در معاملات امروز با افزایش ۳۰۰ تومانی نسبت به روز ‌گذشته ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در محدوده ۶ هزار و ۷۶۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز ‌شنبه ۲۰ تومان کاهش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها