|
کدخبر: 150717

پیش بینی شاخص بورس برای هفته آینده

یک تحلیلگر بازار سرمایه اظهار کرد: هفته آینده شاهد شکل‌گیری روند محکم صعودی و نزولی نخواهیم بود و مسیری که طی چند هفته اخیر طی شده است را مجددا طی هفته آتی معاملات تجربه می‌کنیم.

اقتصاد پیش بینی شاخص بورس برای هفته آینده

حامد ستاک، تحلیلگر بازار سرمایه در پیش بینی هفته آینده بورس نوشت:‌ بازار‌هایی از قبیل ملک، ارز و سکه افق افزایشی پیش رو ندارند و بازار سهام با توجه به اینکه دارایی‌های مختلف را به نوعی نمایندگی می‌کند سرمایه‌گذاران فعال در آن هم چنین افقی را در نظر نمی‌گیرند. در نتیجه چنین رویدادی، بازار به بهانه و دلایل مختلف از جمله فشار سهامداران خرد یا تغییرات جدید چند روز معاملاتی مثبت و چند روز دیگر منفی می‌شود.

به‌طور کلی بازار روند خاصی در سهام شاخص‌ساز به خود نگرفته است و از مقطعی مشخص قیمت‌ها در محدوده معینی در حال نوسان هستند اما نگاهی کلان حکایت از قدرت بیشتر شیب نزول دارد.

احتمالاتی که درخصوص گشایش‌‌های سیاسی وجود دارد باعث شد تصور فعالان بازار ارز بر این باشد که ممکن است دولت به‌عنوان بزرگ‌ترین عرضه‌کننده ارز با دستی باز اقدام به مدیریت چنین بازاری کند.

اینکه تقاضای بزرگی در بازار ارز وجود ندارد باعث شد قیمت‌ها تحت تاثیر قرار نگیرند و طی چند وقت اخیر دلار در محدوده‌ای مشخص در حال نوسان است. در صورتی که گشایش‌های احتمالی به حقیقت بپیوندد می‌توان انتظار داشت قیمت‌ ارز کاهشی شود، در غیر این صورت شرایط متفاوت‌تری را تجربه خواهیم کرد.

رئیس جدید سازمان در ارائه برنامه‌های مدیریتی خود بر تعامل با فعالان بازار سرمایه تاکید کرده است، بنابراین‌ برگزاری جلسه با فعالان در راستای مدیریت بازار اتفاق خوشایندی ارزیابی می‌شود که می‌تواند به فرآیند کلی جریان معاملاتی بازار کمک کند. هفته آینده نیز شاهد شکل‌گیری روند محکم صعودی و نزولی نخواهیم بود و مسیری که طی چند هفته اخیر طی شده است را مجددا طی هفته آتی معاملات تجربه می‌کنیم.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    این کارشناسان ، کارشناسان آبکی هستند و چ رت و پرت میگن.

  • ناشناس ارسالی در

    مکرون غلط کرد گه خورد، که در خصوص برجام نظر داد لعنت به کسی که بخواهد با این بی ناموسها مذاکره کند

  • ناشناس ارسالی در

    نمی دانم با چه زبانی به کارشناسان بگوییم خفه خون بگیرید نظر ندید

  • ناشناس ارسالی در

    مرتب کارشناس جدید از راه می رسد و نظر من فی می دهد و بازار را خراب می کند این کار شما به نفع بازار و مردم نیست

  • ناشناس ارسالی در

    اگر قدرت داشتم از این تاریخ هر کس اظهار نظر بورسی می کرد می فرستادمش جهنم

  • ناشناس ارسالی در

    اقای ظریف دارند جنگ روانی و با هدف عصبان ی کردن شما راه می اندازند تا قادر به تمر کز نباشی بر پدر و مادرت درود و سلام خواه ش می کنم حتی دیگر زره ای در مقابل امریکا و اروپا و برجام کوتاه نیایید اصلا همه ک انال های گفتگو را هم ببندید قول می دهم ه مین مکرون با التماس دعوت به گفتگو کند ضم نا ما کشورمان راه خود را پیدا کرده اونها نیاز به مذاکره دارند پس صبر کن اصلا توج هی بهشون نکن وقتی ببینند دارند به انتخاب ات دولت جدید ایران نزدیک می شوند از حول حلیم میافتند تو دیک آش...

  • ناشناس ارسالی در

    شنبه بورس تمام سبز خواهد بود مطمئن باشید چون سهام ارزنده هستن هر کس عقب بماند دی گه باید در انتظار بشیند

  • ناشناس ارسالی در

    مرگ بر فریبکار و حیله گر کثیف انگلیسی
    مرگ بر بی شرفترین و فاسدترین دلال تف بر شرف نداشته ات که با اندوخته های مردم ضعیف نوسان گیری می کن ی
    چرا بدرک نمی ری کثافت بی شرافت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها