|
کدخبر: 147888

پیش بینی انفجاری از افزایش قیمت بیت‌ کوین

بازارها به خبرهای بزرگ جهان واکنش نشان ندادند و مسیر خود را طی کردند.

اقتصاد پیش بینی انفجاری از افزایش قیمت بیت‌ کوین

در روزی که گذشت خبرهای زیادی بود که توقع می رفت بازارها به آن واکنش نشان دهد، اما اکنون بازار از آن چیزی که تصور می‌شود ترسوتر شده است و به اخبار ناگهانی واکنش نشان نمی‌دهد.

بر اساس گزارش اینوستینگ، طلا برای تحویل در ماه فوریه معامله رسمی روز پنجشنبه را با قیمت ۱۸۵۱.۴۰ دلار در هر اونس به پایان برد که به معنی ، ۳.۵۰ دلار کاهش بود ، علی رغم اینکه جی پاول رئیس فدرال رزرو اعلام کرد زمان افزایش نرخ بهره به این زودی نیست و هرگونه افزایش باید در پشت بهبود اقتصادی معنی دار باشد. قرارداد معاملات آتی طلا فقط تا سطح ۱،۸۵۷.۳۰ دلار افزایش یافت.در حال حاضر طلای فوریه حتی با قیمت ۱۸۴۷.۳۰ دلار حتی کمتر از زمان معاملات خود معامله شد.

 قیمت هر اونس طلا در بازار نقدی نیز با افزایش کمتر از نیم درصد یا ۲.۳ دلار به قیمت هزار و ۸۴۵ دلار رسید.سایت اینوستینگ گزارش می‌دهد سرمایه‌گذاران در حال حاضر سردرگم هستند و مشخص نیست که بیشتر تمایل به فروش طلا دارند یا خرید آن.

افزایش قیمت بیت‌کوین

 بیت کوین تلاش دارد از پایین ترین سطح روز دوشنبه خود را بالا بکشد و مجددا برخی پیش بینی ها انفجاری به بازار برگشته است برخی می گویند قیمت بیت‌کوین ۵۰ هزار دلار می رسد.

بر اساس داده های CoinDesk ۲۰ ، پیشروترین ارز رمزنگاری شده بر اساس ارزش بازار در حال حاضر ۳۸ هزار و ۳۰۰ دلار معامله می شود که تقریباً ۴۰۰۰ دلار یا ۱۱٪ سود در ۲۴ ساعته افزایش داشته است. این اتفاق بخشی از ضررهای مشاهده شده در اوایل این هفته را جبران کرده است. بیت کوین روز دوشنبه با فروش سنگین در بازار بازار از ۴۰هزار دلار به ۳۰ هزار و ۳۰۵ دلار کاهش یافت.

در حال حاضر قیمت هر بیت‌کوین به قیمت ۳۶ هزار و ۴۵۸ دلار رسید که افزایش بیش از ۶ درصد را نسبت به یک روز گذشته نشان داد.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها