|
کدخبر: 145858

دلار در یک قدمی ۲۶ هزار تومان

در معاملات امروز بازار ارز، دلار در یک قدمی ۲۶ هزار تومانی شدن ایستاده است.

اقتصاد دلار در یک قدمی ۲۶ هزار تومان

روز سه‌شنبه قیمت دلار بازار آزاد در نیمه روز به آستانه ۲۶ هزار تومان رسید و قیمت یورو ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان شد.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح سه‌‌‌شنبه با افزایش ۷۲ تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۵ هزار و ۵۸۰ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۵ هزار و ۵۶۰ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۵ هزار و ۸۳۵ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۵ هزار و ۸۱۵ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل نیز صبح امروز ۲۴۶ تومان نسبت به دیروز افزایش یافت و ۳۱ هزار و ۲۴۵ تومان اعلام شد، سپس در نیمه روز به ۳۱ هزار و ۱۹۹ تومان کاهش یافت و قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۳۱ هزار و ۵۵۷ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۳۱ هزار و ۵۱۰ تومان اعلام شد.

قیمت ارز‌های صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز با افزایش ۸۰ تومانی نسبت به قیمت بسته شده روز دوشنبه ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان ثبت شد. قیمت یورو صرافی ملی نیز ۱۷۰ تومان افزایش یافت و به ۳۱ هزار و ۷۲۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح ‌‌‌‌سه‌شنبه بازار آزاد نسبت به دیروز ۲۰ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان شد. قیمت یورو نیز نسبت به روز دوشنبه ۲۰۰ تومان افزایش یافت و ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات نیز نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۶ هزار تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در معاملات در نیمه روز در محدوده ۷ هزار و ۲۲۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز گذشته ۳۰ تومان افزایش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر