|
کدخبر: 145411

قیمت انواع ارز در بازارهای مختلف(۹۹/۱۰/۱۴)

قیمت ارز در بازارهای رسمی روز یکشنبه روندی کاهشی داشت.

اقتصاد قیمت انواع ارز در بازارهای مختلف(۹۹/۱۰/۱۴)

روز یکشنبه قیمت دلار بازار آزاد در نیمه روز به ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان رسید و قیمت یورو به ۳۱ هزار و ۱۰۰ تومان کاهش یافت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح یک‌‌شنبه با کاهش ۳۴ تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۵ هزار و ۳۰۵ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۵ هزار و ۳۱۰ تومان افزایش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۵ هزار و ۵۵۸ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۵ هزار و ۵۶۳ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل نیز صبح امروز بدون تغییر نسبت به دیروز ابتدا ۳۰ هزار و ۸۱۰ تومان اعلام شد، سپس در نیمه روز به ۳۰ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش یافت و قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۳۱ هزار و ۱۱۸ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۳۱ هزار و ۱۰۸ تومان اعلام شد.

قیمت ارز‌های صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به قیمت بسته شده روز ‌شنبه ۲۵ هزار و ۵۷۰ تومان ثبت شد. قیمت یورو صرافی ملی نیز ۵۰ تومان کاهش یافت و به ۳۱ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح ‌‌‌‌یکشنبه بازار آزاد نسبت به دیروز تغییری نداشت و ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان باقی ماند. قیمت یورو نسبت به روز شنبه ۲۰۰ تومان کاهش یافت و ۳۱ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات نیز نسبت به روز شنبه ۱۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۵ هزار و ۶۰۰ مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در معاملات در نیمه روز در محدوده ۷ هزار و ۱۱۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز گذشته ۲۰ تومان کاهش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها