|
کدخبر: 143299

قیمت خانه‌های متراژ بالا در منطقه ۶ تهران + جدول

گزارش پیش رو به بررسی نرخ آپارتمان‌هایی که در یک ماه اخیر با متراژ بالاتر از ۱۰۰متر در سطح منطقه۶ تهران (مرکز شهر) معامله شده است، می‌پردازد.

اقتصاد قیمت خانه‌های متراژ بالا در منطقه ۶ تهران + جدول

باتوجه به نرخ بالای مسکن در مرکز تهران، خرید واحدی با متراژ بالای ۱۰۰متر در منطقه۶ تهران، به هزینه بالایی نیاز دارد. نرخ مسکن در منطقه۶ متغیر است؛ برخی واحدها با قیمتی بسیار بالا و برخی با قیمت‌های پایین‌تر و یا نزدیک متوسط نرخ مسکن در تهران معامله می‌شود. امیرآباد، سهروردی، یوسف آباد، شیراز، بهجت آباد، میدان جهاد، فاطمی و... از محله‌های معروف منطقه۶ است که به علت واقع شدن در مرکز تهران و نیز وضعیت مناسب دسترسی، طرفداران زیادی در حوزه خرید مسکن دارد. در ادامه این گزارش به بررسی نرخ مسکن برای آپارتمان‌های بالای ۱۰۰متری که طی یک ماه اخیر در این منطقه معامله شده است، خواهیم پرداخت.

خانه‌ای ۱۱۶متری و ۳۹سال ساخت در امیرآباد متری ۶۵میلیون و ۸۶۵هزار تومان معامله شد. همچنین واحدی ۲۲۸متری و نوساز در قزل قلعه متری ۶۵میلیون و ۷۸۹هزار تومان به فروش رفت. یک واحد آپارتمان ۱۳۵متری و نوساز در محله فاطمی متری ۴۷میلون و ۴۰۷هزار تومان و آپارتمانی ۱۴۴متری و ۲۴سال ساخت در بهجت آباد متری ۳۰میلیون و ۳۷۴هزار تومان معامله شد.

برای خرید یک واحد آپارتمان ۱۲۰متری و ۳سال ساخت در یوسف آباد باید ۴۶میلیون و ۸۳۷هزار تومان در هر متر مربع و برای خرید یک خانه ۱۴۶متری و ۴۹سال ساخت در شهید بهشتی باید ۴میلیارد و ۵۹۰میلیون تومان پرداخت کرد. شیراز نیز یکی از محله‌های منطقه۶ شهرداری تهران است. یک واحد آپارتمان ۱۵۵متری و ۴۰سال ساخت در این محله متری ۴۸میلیون و ۲۷۱هزار تومان معامله شد. همچنین نرخ مسکن جهت خرید خانه‌ای ۳۱۷متری و ۴۹سال ساخت در میدان جهاد ۱۲میلیارد تومان بوده است.

قیمت-خانه-991002

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها