|
کدخبر: 142311

قیمت آپارتمان ‌های ۱۰۰ متری در تهران + جدول

در گزارش پیش رو نرخ آپارتمان‌های ۱۰۰متری که طی یک ماه اخیر در تهران معامله شده است، بررسی می‌شود.

راه و مسکن قیمت آپارتمان ‌های ۱۰۰ متری در تهران + جدول

با افزایش نرخ مسکن، خرید یک آپارتمان ۱۰۰متری در تهران به هزینه زیادی نیاز دارد و اگر نرخ هر متر مربع از آپارتمان را متوسط نرخ مسکن در تهران در نظر بگیریم، خرید یک آپارتمان ۱۰۰متری حدودا به ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان سرمایه نیاز دارد. با بودجه بالاتر می‌توان به محله‌هایی رفت که متوسط نرخ مسکن در آن بالاتر است و با بودجه پایین‌تر محله‌هایی با قیمتی کمتر از متوسط نرخ مسکن مناسب هستند.

قیمت-آپارتمان-۱۰۰متری

گزارش پیش رو به بررسی نرخ آپارتمان‌هایی که طی یک ماه اخیر با متراژ ۱۰۰متر در تهران معامله شده است می‌پردازد.

یوسف آباد محله‌ای در منطقه۶ شهرداری تهران است. متوسط نرخ مسکن در این محله بالاست و غالب آپارتمان‌ها در بازه قیمتی ۴۰ تا ۵۰میلیون تومان در هر متر مربع معامله می‌شود. همچنین یک کارشناس مشاور املاک در این منطقه معتقد است: آپارتمان‌های متراژ پایین‌تر راحت‌تر به فروش می‌روند. یک واحد آپارتمان ۱۰۱متری و ۴۱سال ساخت در این محله متری ۴۱میلیون و ۲۲۶هزار تومان معامله شد. مجیدیه محله‌ای در شرق تهران است. یک واحد آپارتمان ۱۰۰متری و نوساز در این محله متری ۲۶میلیون و ۸۰۰هزار تومان معامله شد. همچنین نرخ واحدی ۱۰۰متری و ۴سال ساخت در جنت‌آباد ۴میلیارد تومان بوده است.

نارمک نیز یکی از محله‌های غرب تهران است؛ واحدی ۹۶متری و ۷سال ساخت در نارمک متری ۲۷میلیون تومان به فروش رفت. همچنین واحدی ۱۰۴متری و نوساز در دولت متری ۶۱میلیون و ۵۳۸هزار تومان، واحدی ۹۶متری و نوساز در شبیری جی متری ۲۶میلیون تومان و یک خانه ۱۰۰متری و ۱۵سال ساخت در قیطریه متری ۶۹میلیون و ۶۳۰هزار تومان معامله شد. هزینه مورد نیاز برای خرید یک آپارتمان ۹۹متری در مهران ۴میلیارد و ۳۰۰هزار تومان و جهت خرید واحدی ۹۸متری و ۴۹سال ساخت در بلورسازی یک میلیارد و ۹۴۰میلیون تومان بوده است.

خانه‌ای ۱۰۳متری در محله حکیمیه متری ۳۴میلیون تومان معامله شد. همچنین برای خرید واحدی ۹۶متری و ۲۰سال ساخت در جردن باید ۴میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان هزینه پرداخت کرد. نرخ مسکن برای واحدی ۹۹متری و ۲۵سال ساخت در سعادت‌آباد مترب ۸۵میلیون و ۱۸هزار تومان بوده است؛ خانه‌ای ۹۸متری و ۱۲سال ساخت در باغ فیض نیز متری ۳۰میلیون و ۸۵۴هزار تومان به فروش رفت.

قیمت‌ها براساس واحدهای معامله‌شده طی یک ماه اخیر است و واحدهای گران‌تر و ارزان‌تر نیز در هر یک از محله‌ها وجود دارد.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها