|
کدخبر: 142124

خبر مهم ربیعی درباره پرداخت یارانه

ربیعی، سخنگوی دولت با اشاره به قانون الزام به پرداخت یارانه کالاهای اساسی گفت: دولت بر این اساس، جامعه هدف را ۴۰ میلیون نفر قرار داد که ماهانه از ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان به هریک از مشمولان پرداخت می‌کند.

اقتصاد خبر مهم ربیعی درباره پرداخت یارانه

علی ربیعی در حاشیه جلسه هیات دولت افزود: متقاضیان واجد شرایط در حوزه‌های فرهنگ و هنر و رسانه برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان دی باید در سامانه کارا ثبت نام کنند و تا پایان اسفند این تسهیلات پرداخت خواهد شد.

وی گفت: مصوبه دیگر در ستاد ملی کرونا، حمایت از فعالیت‌ها و بخشهای حمایتی به شدت آسیب دیده از شیوع کرونا در حوزه‌های فرهنگ و هنر و رسانه است. متقاضیان واجد شرایط تا پایان دی ماه باید در سامانه کارا ثبت نام کنند و تا پایان اسفند ماه تسهیلات پرداخت خواهد شد و بازپرداخت آن از اول خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی اضافه کرد: گزارش مطرح شده در ستاد ملی کرونا نشان داد که بالاخره رعایت پروتکل‌ها به بالای ۹۰ درصد رسیده است. منحنی‌های موج سوم نیز در مقابل زحمات کادر درمان و رعایت عموم مردم سر به تعظیم فرو آوردند.

اقای ربیعی با بیان اینکه با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعداد شهرهای قرمز از ۱۶۰ به ۱۲ شهر رسید گفت: هم اکنون روند ابتلا به ویروس کرونا نزولی است و در صورت ادامه این روند تعداد جانباختگان ما به زودی کمتر از ۲۰۰ نفر خواهد شد.

وی تصریح کرد: یک نگرانی از فصل سرما و زمستان وجود دارد. در ۶ هفته گذشته با موج سرما ۶۰ درصد مرگها در جهان افزایش پیدا کرده است. بنابراین تداوم رعایت دستورالعمل‌ها را در ماههای آتی توصیه می‌کنیم و رعایت دستورالعمل‌ها هرگز نباید فراموش شود.

شب یلدا را مجازی برگزار کنید

سخنگوی دولت گفت: برای حفاظت پدربزرگها و مادربزرگها و حفاظت از جان بزرگان خانواده توصیه اکید می‌کنیم شب یلدا را به صورت مجازی و یا به هر شکل ممکن دیگری به صورت غیرحضوری برگزار نمایید. یکشنبه شب یلدا است. این فرصت را مغتنم شمرده و برای همه ایرانیان سلامتی با دلی شاد و حال خوب آرزو می‌کنیم.

ربیعی اضافه کرد: همچنین دوشنبه سالروز صدور فرمان ۸ ماده‌ای امام خمینی(ره) برای حفظ و رعایت حریم خصوصی و محترم شمردن حقوق افراد بود. شنبه نیز سالروز رونمایی از حقوق شهروندی است.

وی افزود: دولت با اعتقاد به اینکه تحرک و پویایی جامعه امکان نخواهد داشت مگر آنکه همه آحاد جامعه از حقوق خود آگاه و به سهولت به آن دسترسی داشته باشند تلاشهای وافری را در زمینه حقوق شهروندی انجام داده است.

تامین کالاهای اساسی مردم

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی در خصوص زمان اجرای قانون «تأمین کالاهای اساسی مردم» گفت: به طور کلی دولت از هرگونه طرح و پیشنهاد قابل اجرا که بتواند سختی‌ها و رنج دوران تحریم برای مردم را کم کند، استقبال می‌کند.

وی افزود: در ابتدای دولت یازدهم و نیز در همین ماه‌های اخیر دوباره در جلسه هیات دولت تاکید شد که تمام وزارتخانه‌ها تصمیمات خود را معطوف به کاهش فشار تحریم بر زندگی مردم کنند. دولت خود را در قبال مردم موظف و مسئول می‌داند و با توجه به رایی که رئیس‌جمهوری از مردم گرفته و پیمانی که با مردم بسته بر همین مبنا استوار است.

ربیعی اضافه کرد: تا سال ۱۳۹۷ نیز کنترل تورم و افزایش قدرت خرید مردم به نحو مطلوبی صورت می‌گرفت. متاسفیم که عده‌ای واقعیات تحریم را چشم پوشی می‌کنند و نمی‌خواهند رنج زندگی ناشی از تحریم را درک کنند.

وی گفت: با وجود اینکه طرح مجلس به لحاظ منابع پیش‌بینی شده امکانپذیر و عملی نبود و در چند مورد تغییرات متعدد منابع آثار منفی داشت اما دولت به دلیل احترام به قانون سعی خود را به کار بسته تا طرح معیشتی ستاد ملی کرونا را که منابع آن در دسترس و متناسب با ظرفیت‌های موجود بوده و بودجه یا بورس را هم دچار چالش نمی‌سازد، به نحوی ترکیب کند.

جزییات پرداخت یارانه

سخنگوی دولت تصریح کرد: در این زمینه جلسات مشترکی بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت رفاه با نمایندگان و کمیسیون‌های مرتبط برگزار شد و دولت براساس توافق جامعه هدف خود را ۴۰ میلیون نفر قرار داد. برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد نفری ۱۲۰ هزار تومان و بقیه جامعه هدف ۱۰۰ هزار تومان پرداخت خواهد شد. همچنین برای پرداخت دو ماه از ۶ ماه مصوب مجلس در سال ۱۴۰۰ نیز توافق کلی صورت گرفت.

سخنگوی دولت همچنین در پاسخ به شبهاتی در خصوص امیدواری دولت به بایدن و مبنای بودجه ریزی بر این اساس گفت: محور حمایت اجتماعی و تامین زیرساخت توسعه دو محور اصلی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ است که لازمه آن تجهیز منابع است. سیاست دولت در حوزه خارجی کاملاً شفاف و مشخص است طبیعتاً کشور در قالب برجام حرکت خواهد کرد.

وی افزود: حفظ سهم کشور در بازارهای نفت و اوپک مسئله بسیار مهمی است. امیدواریم دسترسی به منابع درآمد نفتی کشور بیشتر شود لذا از این منابع برای توسعه کشور استفاده می‌شود و اگر این دسترسی به هر دلیلی کمرنگ شد، دولت از سایر منابع برای توسعه استفاده می‌نماید ولی آنچه همیت دارد این است که دولت اهتمام و تمام تلاش خود را برای جبران قدرت خرید مردم، حمایتهای بهداشتی و انجام زیرساختها در سال ۱۴۰۰ بعنوان سال آغازین سده ۱۴۰۰ پیش گرفته است.

سخنگوی دولت در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت تهیه آیین نامه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نیز گفت: دولت ملاحظات خود را داشته و معتقد است خروج از پروتکل الحاقی هیچ کمکی به رفع تحریم‌ها نخواهد کرد اما به رغم این مخالفت به لحاظ احترام به قانون، رئیس‌جمهوری در پاسخ به نامه رئیس سازمان انرژی اتمی دستور تدوین آیین نامه اجرایی این قانون را داده و قطعا دولت منافع ملی و تاثیر آن را در همه مراحل اجرای قانون ملاحظه خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که اخیرا سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اعلام کرده که سخنگوی سازمان انرژی اتمی در کمیسیون و صحن با طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها موافق بوده و از طرف دولت در موافقت سخن گفته‌ است گفت: در این خصوص با رئیس سازمان انرژی اتمی صحبت کردم. عمده مباحث سخنگوی سازمان انرژی اتمی در کمیسیون در خصوص مسائل فنی بوده و به حق هم اشاره کردند که برخلاف شایعات و تهمت‌های بی‌اساسی که زده می‌شود توانایی ایران در بعد فنی بسیار بالاست ولی در بحث سیاسی نماینده دولت در صحن علنی به صراحت مخالفت خود را با این مصوبه اعلام کرده‌اند.

وی افزود: همچنین سازمان انرژی اتمی در انتهای مهرماه در نامه‌ای سری به رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن برشمردن توانایی‌های فنی این سازمان، در بعد سیاسی به صراحت اعلام کرده است که با توجه به جمیع جهات از هرگونه اقدام تقنینی جدید خودداری شود.

ربیعی گفت: شاید مناسبات مجلس به گونه‌ای است که تعدادی از نمایندگان به برخی از نامه‌ها دسترسی ندارند اما انتظار می‌رود حداقل اگر بنا به هر دلیلی مذاکرات صحن علنی را نمی‌توانند دنبال کنند مشروح مذاکرات را مطالعه کنند. نماینده دولت در جریان تصویب این طرح در صحن علنی به مخالفت پرداخته و از صداوسیما نیز مذاکرات پخش شده است و این موضوع قابل تشکیک نیست.

منبع: بازار
  • ناشناس ارسالی در

    دولت فقط وفقط به فکر جیب خودش است وگر نه به فکر هیچ کسی نیست مگر زور بالا سرش ب اشد

    • ناشناس ارسالی در

      به قول آقای احمدی نژاد همونی يارانه یک میلیون تومان میدادید ولی این همه بازي سر مردم‌ در نمیاوردی

    • ناشناس ارسالی در

      مردم عزیز کشورم اینجا کسی صدای شما را نم یشنود تو اینیستاگرام حرفهایتان را بزنید بلکه شخص اول کشور درد دل شما را ببیند

  • ناشناس ارسالی در

    یعنی باز هم کارگر باید با همان حقوق دو و نیم بسازد،والا استعفا بدیم بریم تحت پوش ش کمیته امداد بیشتر گیرمون میاد الان نزد یک یکساله فقط اخراج نشدیم،اضافه کار که ن یست،یه هفته کار هست دو هفته تعطیلی بی حق وق،کی جواب میده

  • سیدنادر کرانیان ارسالی در

    دولت بایستی با انجام راهکارهای اقتصادی م نظم ومرتب و کارشناسی شده بتواند مثلا برا ی خانواده های 4 نفره د و ماه یکبار یاران ه 15میلیونی واریز می کرد تا ادم راحت می توانست زندگی بکند

  • قاسم ارسالی در

    س لاعقل حرفهایتان را یکی کنید یکی مگد مد ند یکی مگد نمیدند کالا مدند. یکی مگد تا اخر اذر مدند یکی مگد از گجا بدیم خوب مرد م خر کردهید باشد اینجور نمیماند خدای هم هست

  • حمید رضا سیرجانی ارسالی در

    سلام من راننده وانت هستم حقوق ثابت ندارم مستجرم هستم بچه مریض دارم کی به ما کمک میکنه بعد وام يک ميليون به ما نمیدن

  • ناشناس ارسالی در

    به خدااونای که پول زیاددارن صاحب وام پول صد تومنی هستن ماکه محتاج پول نون هستیم به ما نمیرسد گفتن چه فایده ای دارد رسیدگ ی نمیکنن ماهم خدای داریم شماها درک نمی ک نین بچه ای که از پدرش پول یک مداد وخودکا ر وبخواد اونم نتونه جور کنه کجاست این عد الت

  • شهرام خیر اندیش ارسالی در

    سلام روغن کالای اساسی هست ؟ چرا توی شرک ت روغن مریم بروجن روغن ها را به صورت فله ای بار میکنن و کارگران را با ۱۵ سال ساب قه اخراج کردن که به گریه کردن افتادن روغ ن توی فروشگاه ها نیست اما تولید ما همش ب ه سمت قنادی و خامه و.... که از دایره مصر ف خانگی بیرون است ،میرود یکی بیاد کمک کن ه من به عنوان مدیر تولید تلاش کردم اما ن تیجه نگرفتم سی هزار ظرف خالی داریم که گر د و خاک میخورن .....حمایت حمایت حمایت

  • ناشناس ارسالی در

    یارانه‌به‌سرتون‌بخوره‌فقط‌حرفشومیزنین‌دزدهای‌کله‌پوک‌

  • ناشناس ارسالی در

    سلام رزمندگان معسردفاع مقدس حمایت کنیدرز مندگان ازمیهن دفاع کردندبیمه درمانی ومعی شت حمایت کنید

    • علی‌احدب ارسالی در

      ساام‌مگه‌سربازانی‌که ‌‌حدود‌۲۰ماه‌از خدم تشون‌جنگیدن‌ایرانی‌نیستن‌ چرا‌ ‌فکرشون‌ن یستن
      ‌ ولله‌من‌گرسنه‌هستم‌09904461 595

  • ناشنا ارسالی در

    بخاطر بیمه پیمانکاری میگن ۱۰۰ هزار هم تعلق نمیگیره خدا ازتون نگدره

  • ناشناس ارسالی در

    توروخدااین شرطی روکه ءذاشتیدافرادی که بیمه دارن هیچی تعلق نمیگیره روبرداریدبهرخداهمسرم بیکاره بیمهدبه چه دردمامیخوره وقتی توخونه نشستنوصاحب کارپول نداره بده گناهدماچیه مستاجربچهدمریض

  • محمد ارسالی در

    مگه هنر و رسانه کم بودجه میگیرن،که بخوان بهشون تسحیلات بدن؟؟؟ اون وقت ماهایی که کارگر فصلی هستیم و از ۱۲ ماه سال سه ۴ ما ه فقط کارهست و بقیه روزای سال و باید قرض کنیم تا نان بخوریم

  • مرتض ارسالی در

    توروبه وجدانتون یارانه معیشتی ماهاکه یه ساله اعتراض زدیم پس چی شد .به یه عده ادم ی میدید که وضع مالی فوق العاده دارن .بخد ا ماها نیازمندتریم

  • علی صادقی ارسالی در

    سلام خسته نباشیدشبتون بخیرببخشیدماخیلی ن یازداریم وام۱تومن کرونایارانه رودریافت ک ردیم ولی۱تومن معشیتی روبرامون واریزنکردی دواین۱۰۰تومن ک به اعضای هرخانواده واریزم یکنن برامون اونم واریزنکردیدمن خیلی گرفت ارم ممنون میشم جفت ایناروبرام واریزکنید

  • امید ارسالی در

    چرا مسولین بی کفایت
    این همه مردم رو تحقیر
    و کوچیک میکنن....
    من فقیر نیست مردم رو
    فقیر کردید... ..
    خدایااااااااااااااااااااااااااا اا

  • ناشناس ارسالی در

    مگر به قول خودتون نگفتین که طبق مصوبه دو لت به سی میلون نفر از اذرماه تا عید به م دت 4 ماه به هرنفر 100 هزارتومن میدن و ای ن مصوبه جدا از مصوبه مجلس میباشد که طبق مصوبه مجلس هم به 60 میلون نفر یارانه کال ای اساسی میدن ، حالا چیشد که دوتا مصوبه را با هم ادغام کردین و بجای60 میلیون نفر هم شد 40 میلیون نفر!!!!

  • محمد ارسالی در

    خدا لعنت کنه روحانی وربیعی رو من با سه بچه بیکارم نه بیمه دارم ونه درآمدی معیشتی بنزین ندارین وام یک میلیونی امسال هم ندادن لعنت بر عدالتتان

  • مجید فلاح ارسالی در

    سلام خدایی باسن54سال کی به من کار میده م ن بیکار و بدون بیمه وام 1میلیونی بهمن تع لق نگرفته چطوری بررسی میکنند خدا داند

  • علی محمدی ارسالی در

    با سلام واحترام.بنده هرجا که شده گفتم 30 درصد فروش سهام عدالتم از برج 3 مونده ال ان هم با وجود تنگی نفس ناشی از مواد شیما یی دوران جنگ توان کار ندارم بیمه ندارم ی کارت ایثارگری دادن اما چه کار میشه کرد تا تو اجاره نشینی محتاج دیگران نباشم پس دولت نباید حمایتم کنه راهنمایی بفرمایید

  • ناشناس ارسالی در

    اولا آقای ربیعی چرا کلی گویی میکنید تار یخ ونحوه اجرای مصوبه مجلس اصلا بطور صریح بیان نکردید دوما چرا میگید به معلولان بهزیستی میدید من الان با سند می‌گویم به معلولان بهزیستی نمی دهید معلول جسمی حرکت ی به نام کرمی تحت پوشش واحد بهزیستی کور س شهرستان ری قرار دارد که یارانه ومعیشتی او همانند مردم عادی است نه سبد کالا به ایشان در مدت کرونا داده شده نه مدد کار ا و خانم رادکرمی از زندگی آنها بازدید کرده خدا می‌داند به نام بازدید از مدد جو ایش ان به دنبال کدام کار شخصی خود از ماموریت استفاده می‌کند از بیت‌المال هم حتما مبل غی هم به عنوان حق ماموریت اداری حقوق می گیردومدد کار سازمان بهزیستی خانمی به نام رادکرمی میباشد که دوسال است هرچه مراجعه میکنیم می‌گوید سهمیه نداریم این بخاطر عدم نظارت وبررسی مسولان سازمان بهزیستی شهرستان واستان تهران وبه زیستی کشور است به چه کسی این کمک‌ها داده می‌شود خدا می داند

  • میلاد رجبی ارسالی در

    یعنی رو نیست که سنگ پایه قزوینه هزار بار نوشتید گفتید خبر فوری اعلام شد فلانی اینجوری گفت تاریخ فلان همون امام علیتون که میگفتید در خفا کمک میکردم همینجوری کمک میکرد شما که ابرو برا ملت نذاشتید ندید بهتر از این کاراتونه بخدا چه وضعشه

  • ناشناس ارسالی در

    چرا حق ملت را نمیدهید مگر ثروت ودرامد کشور کم است چرا رفاه وآسایش را از مردم سلب میکنید الان خط فقر بالای 10 میلیون تومان طبق نظر مجامع رسمی ایران است اگر جدول حقوقی بازنشستگان لشگری وکشوری وتامین اجتماعی را در بالاترین پرداخت ببینید متوجه می‌شوید حقوقهای دریافتی 95 درصد بازنشستگان کشوری ولشگری وتامین اجتماعی زیر خط فقر است تازه دو ردیف بالا جداول حقوقی ذکر شده نزدیک خط فقر اما کمک به یمن و افغانستان وعراق که مردمش به مراتب وضع معیشتی بهتری از ملت ایران دارند کمک میکنید

  • علیرضاسهرابی خواه ارسالی در

    توروبخدا یکی جواب منو بده یارانه آذرماه من قطع شده .هم بیمارم .بدون منزل .دوتاسر باز دارم .بیماری افسردگی دارم .مگه از من واجب تر هم هست که یارانه نقدی منو قطع ک ردید .نمیخوام زیاد کنید همون ۴۵ هزارو بد ید قسطامو بدم آبروم رفت .یاعلی قربونت بر م

  • ناشناس ارسالی در

    مسولین محترم تامین اجتماعی کار و رفا و تعاون من با۳۵ سال سابقه کار و۳۰میلیون و پانصد هزار تومان بابت ۴درصد سخنی وزیان آور ۲میلیون صدهزار تومان حقوق چیه کجای دنیا این عدالت و قانون داره با ۳ تا بچه جوان ۲۵و۲۰ ساله چکار باید بکنم خدا به فریاد ما برسه قانون با مسئول که به داد ما نمی‌رسن

  • ناشناس ارسالی در

    والامن دوره ی احمدی نژادیک ملیون داشتم پنج تاالنگوباهاش خریدم الان الان طلا ک هیچ یه روغن م گیرنمیادونمیتونم بخرم

  • ناشناس ارسالی در

    درست حساب کنیم،روزانه بجز ارزانترین نون، بخریم و خالی بخوریم،ومابقی خرج زندگی وپو ل آب برق وگاز که سربه فلک کشیده،ندیم و ف ورا قطعش میکنن و.... میشه یارانه دریافتی که میشه بخور نمیر. عرب ها که شروع کردن به خرید ملک ومغازه و زمین های ایران

  • ناشناس ارسالی در

    پس چرا وام یه تومنی به من ندادید خداوند به حق حضرت عباس نابودتون کنه

  • ناشناس ارسالی در

    دولت خجالت نمی کشد.دریغ از یک جو شرف و ح یا! اینهمه تورم و گرانی و نابسامانی اقتص ادی!!
    در کل پول دولت در حکم یک صدق ه هم نیست چه رسد به کمک معیشت!!نابسامانی از این بالاتر که تمام اجناس بلا استثنا قیمتشان از ابتدای امسال ۴سری بالارفته و معلوم نیست چند سری دیگرمیخواهدبالارود؟و دستگاههای نظارتی هم مثل سا مان تعزیرات ح کومتی و بازرسی کل کشور و وزارت صنعت و مع دن و تجارت فقط تماشاچی هستند.این دولت ذر ه ای حیا ندارد.واقعا که!!!

  • اقدس زراسوند ارسالی در

    چرا من که سرپرست خانوارم و ۶ بچه دارم کر ایه نشینم هنوز وام ی میلبونی دومو دریافت نکردم

  • هم وطن ارسالی در

    بخدا بی‌هیچ دلیلی به مامعیشتی ندادن مگرگناه ماچیه که ازگلووتن بچه هام میزنم پول بیمه میریزم چی کارکنم شوهرم بخاطرشغل سخت تمام بدنش دردمیکنه اگه نتونه کارنکنه لااقل برای پیریمون نون لخورونمیربیمه باشه حالا شدیم دهک پردرآمد به دنبال نداشتن معیشتی حالا حق ما ودولت نمیده بچه های ماهم خدایی دارن

  • ناشناس ارسالی در

    کی ب داد رانندگان اتوبوس جاده اکار سخت اما سخنی کار ندارن

  • ناشناس ارسالی در

    تورو خدا یه کم به خانواده هایی که سرپرست شون معتاد هست کمک کنین بچه هاشون چه گناه ی کردن تو این جامعه حتما باید یتیم باشن کشی کمکشون کنه مگه فرقی با یتیمان میکنن

  • ناشناس ارسالی در

    رانندگان تاکس تهران کرونا توکسب کار بحرا نی هستن د ولت باید حمایت کند

  • ناشناس ارسالی در

    بس تکلیف کسانی که کارگر فصلی هستند با کس انی راننده هستن چی میشه چون حق بیمه خودش ون پرداخت می کنند نباید کمک معیشتی بگیرن مگه بیمه نون آب میشه؟

  • ناشناس ارسالی در

    بس کارگران فصلی با رانندگان که حق بیمه ش ون رو خودشون پرداخت میکنن نباید معیشتی ب گیرن مگه بیمه داشتن نون و آب میشه تو این فصل هم بیکارهستن چی؟

  • حسن ارسالی در

    آخه ... دلم سوخت! چقدر لطف دارین.

  • مظلوم ارسالی در

    خدایا اگر دروغ میگویم که برای نان خشک شب محتاجیم بیچاره ترم فرما اگرهم راست میگویم کسانی که ماراازگرفتن یارانه معیشتی محروم کرداند یارب دچاردردبی دواانشاءالله

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت به اقای نوبخت مردم بدبخت کرد

  • ناشناس ارسالی در

    سلام هرچی میدین به همه یعنی به هرایرانی که کارت ملی داره باید بدین چون حقشونه ازکشورهای دیگه یادبگیر ین اینهمه محرومیت تاکی حتی اونهایی که حقوق میگیرن نمی رسن چون بچه های بیکار کلی نوه محتاج دارن ومریض وکلی خرید دارد وبیمارستان خرج داره بیایید توزندگی مردم ببینین چی میکشن چی میخورن حقدرمحرومن ازخیلی چیزها داریم درقرن صدوپنجاه سال پیش زندگی می‌کنیم

  • ایرانی بیچاره ارسالی در

    همش دروغه
    مگه نگفتید به اینایی که معیشتی دارند و حقوق و شغل ندارند وام یک میلیون میدیم پس چرا واریز نکردید؟
    فقط بلدید دروغ بگید خدا لعنتتون کنه

  • ناشناس ارسالی در

    صدقه میدین بااین اوضاع اقتصادی من همین پول رومیدم به حسن روحانی ببینم میتونه مشکل اقتصادیش روحل کنه منه اصناف رو تاگیرمیکنه می‌بنده ولی دریغ از یک با حمایت نشسته بیرون گود میگه لنگش کن منی که تا الان بالای صدمیلیون تومان ضررکردم صدهزارتومان به چه کارم میاد فقط میتونم بگم خدامرگمون روبرسونه از زندگی تواین خراب شده راحت شویم

  • حمید ارسالی در

    تبریک میگم. واقعا هنر میخواد از جمعیت 80 میلیونی 60میلیون گدا کنید. تبریک.....

  • ناشناس ارسالی در

    چرا هیچی در مورد کارگران ساختمانی نمی گی د فقط بخاطر بیمه که دارن ولی حقوق ندارن هر طرحی که بیاد شامل کمیته امداد وبهزیست ی می شود ولا بخدا کارگران فقط یک بیمه دا رن آن هم که دولت نصف آن را پرداخت می کند باید جز کسانی باشند که کمک معیشتی بهشون تعلق می گیره باشند مسئول محترم به داد ک ارگر بدون حقوق هم برسید

  • ناشناس ارسالی در

    ایا ما جز این ملت نیستیم منی که بی سرپرست هستم ایا با ماهی دو ملیون که میگیرم مستاجر هستم این یک ملیون به مت تعلق نگرفت ایا من خریردهای خودمو ارزون میخرم یا به من جنسهارو ارزون میدن واقعا انصاف نیست هر چند کسی گوش نمیکنه

  • ناشناس ارسالی در

    یکی نیست بره صدتا گوسفند بگیره بده به ای ن ربیعی بچرونه ودست از اینکار برداره اخه کسی که حقوق عامه حالیش نشه باید بره ده کده ای که حسن روحانی تو بریتانیا رفته بو د

  • مهدیه ارسالی در

    سلام به خاطر بیمه کارگری به ما ۱۰۰ هزارت ومان تعلق نمی گیره با ۵ فرزند این ظلم ن یست

  • اچ ارسالی در

    سلام خوبی آقای روحانی
    دگه دست بردار خجالت بکش

  • محمد حسن پوتاژگرام نصب کنید این اکانت توسط تلگرام تاژگرام پشتیبانی میشودرحامد ارسالی در

    بنده مبلغ ۱۲۰۰۰۰۰۰تومان حقوق مستمری میگیرم مبلغ۱۲۰۰۰۰تومان بیمه تکمیلی راکسرمیکنند اقسادم مبلغ۲۶۱۵۰۰۰۰۰تومان است آیا ۱۰۰۰۰۰شامل حال من میشود


  • ناشناس ارسالی در

    ای ریدم به این صدهزارتومان یکماهه هرساعت هردفقیقه هرهفته اذر میدیم به کی تعلق می گیره به کی نمیگیره خاک توسر مردم که شدن مثل میمون مثل سیرک بازی میدهند

  • ناشناس ارسالی در

    کی به نظرها اهمیت میده آخه

  • اعظم رحیمی ارسالی در

    تورو خدا به فکر کارگران بدبخت نانوایی با شید
    شوهر من کارگر نانوایی دو تا ب چه دارم ماه هاست لبنیات و گوشت رو از غذا شون حذف شده.

  • محمد دروگر ارسالی در

    سلام من تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره هستم 1میلیون به من پرداخت نشد

  • ناشناس ارسالی در

    تروخدا شرط بیمه رو بردارید عادلانه نیست

  • ناشناس ارسالی در

    به خدازندگی کردن دیگه خیلی سخت شده.دیگه سیرشدیم ازاین زندگی تاکی گرونی......

  • ناشناس ارسالی در

    سلام چرا هر برنامه ای که بشود چه از یارا نه چه ازسهام وغیره اولویت با حقوق بگیران است پس کارگران که ازهیج جای حقوق ندارند چکارکنند باتشکر

  • علی ارسالی در

    سلام.خداییش چون کارگریم و بیمه داریم پول داریم من ابان۸روز رفتم سرکارکه حقوقم شده یک میلیون حالا۸۰۰اجازه میدم یک میلیون و پانصد قسط نه سهامی نه وام کرونا و....... خداییش ظلمه.

  • اشنا ارسالی در

    اینها به هیچ کس رحم نمیکنن آخه 100هزارتومن بوق کرنا داره آقای ربیعی توالان باید خونه نشین باشی شما اگه توی دولت کار می‌کردی همون وزیر باقی میموندی تا لب گور میخ.اهی از حق مردم بخوری

  • سسيدفاضل برهاني ارسالی در

    سلام اخر ججوري برسي كردي كه فقط مشمولان يارانه مي كيرند خيلي هستن كه محتاج به اي ن يارانه وبلدنبدن ثبت نام كند مثل بنده خ يلي نوشتم برايتن كه من حقوق ندارم بيمه ن دارم ومستاجرهستم وكفتم برسي كن واطلاعات ازبنده بكيريد انكار نه انكار خيلي مشناسم كه همه جي دارند وواريز كردي برايشن من ك اري ندارم به انها حسودي هم نيستم ولي بما هم برسه لطفا اطلاعات ازمن بكيريد متشكر م

  • علی ارسالی در

    خدابه دادتون برسه کسیکه نیازداره هیچی به ش تعلق نمیگیره کسیکه نیازنداره بهش تعلق میگیره

  • ایرانی ارسالی در

    دولت مردم را بازی شطرنج کرده هر جا به نف ع خودشه حرکت انجام میده اگه به نفع مردم باشه میگه کیش ومات

  • ناشناس ارسالی در

    من که موندم به چه زبونی بگم که آقا من ندارم نه حقوق میگیرم نه بیمه هستم فقط بزور یه وانت دارم معیشتی بهم نمیدن میگن این یارانه جدید هم بهت نمی‌رسه چکار کنم خدااا هیچکی بفکر ما نیست

  • ناشناس ارسالی در

    سلام چرا یارانه معشیعتی رو برایمون ریختن ولی وام یک میلیون را نریختن ما ک ثبت نا م هم کردیم ولی خبری نشد

  • ناشناس ارسالی در

    به خدا کسایی هستن بیمه ندارن ولی چند تا خانه دارن به اونا وام دارین کمک معیشتی د ارین حالا بیمه داشتن شده ملاک شما ما که مستجر هستیم هیچی ندارین چون بیمه داریم لعنت به این عدالتتون

  • ناشناس ارسالی در

    خاک برسر این مسئولین کشور که بخاطر ۱۰۰هزار یارانه صدها دروغ میگن خیلی پس فطرت هستید

  • عمر ارسالی در

    خوش باشید گر نگهدار من آنست که من میدانم بدون خیرات شما هم مارو نگه میداره

  • Man ارسالی در

    فقط اینو میتونم بگم که خاک عالم تو سرتون بخوره با این کمک کردنشون. دزدهای کثیف

  • ناشناس ارسالی در

    سلام قرار شد نفری 100 تومن به هر نفر پرد اخت بشه من نه بیمه دارم ، نه ماشین دارم نه حقوق ثابت پس چرا واسه من واریز نشد

  • ناشناس ارسالی در

    چرا این مسولان بااین فلاکت بیکاری. .باملت دشمنی میکنند ای کاش من ایرانی نبودیم

  • ناشناس ارسالی در

    خدالعنت کنه این روحانی بادولتشااخه ماچه گناهی کردیم چقدبایدآبروداری کنیم کسی نبینه چرایک فکری بحال کارگرای فصلی نمیکنناخه بیمه بچه دردالان مامیخوره همینشم باهزاربدبختی پرداخت میکنیم چراهمش فکرکمیته بهزیستی هستن چرافکرمانیستن خداازشون نگذره


  • م ارسالی در

    خداازتون میگذره درودهای گثیف

  • فاطمه نصوری ارسالی در

    سلام من ی زن سرپرست خانوادم تورو بخدا نرخ هارو بیارین پایین بخدا قسم از عهده هیچ بر نمی آیم بخدا ن کار هست ن آدم می‌تونه جایی بره

  • اگه بشه انسان ارسالی در

    خداشاهده میگیم تو ایران عدالت هست ولی عد الت مرده انسانیت مرده دین مرده من نقص عض و هستم بخاطر تصادف که برا وام یک میلیونی منتظر بودم بهم ندادن صدهزارتومان بهم ند ادن درصورتی که احتیاج دارم و کسایی گرفتن که بهترین وضع مالی دارن پنجاه الی صدراس کوسفنددارن واقعا متاسفم برا این همه بی عدالتی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا عجبب شناسایی کردین پدر مردم را در اوردین بازم این کارا را بکننین بیمه که از جیب ما مییدیم بد این پول گدایه شما بما نرسید

  • ایرج حکمت ارسالی در

    من راننده اتوبوس با بیمه روستایی هستم الان به علت ناراحتی قلبی یک سال بیمارستان کارت سلامت بهم میدهند باید عمل باز جدایی بشم ولی پول ندارم برم برای عمل چرا هیچ گونه حمایت مالی نمیشم نه یارانه کرونایی دریافت میکنم نه وامی از هیچ ارگانی به کجا باید مراجعه کنم

  • محسن عباسی ارسالی در

    من سه تا بچه دارم درامد ثابتی هم ندارم ب ااسنپ کار میکنم ولی با این شلوغیا زیاد نمیتونم کار کنم چجور تشخیص دادند که من و اجد شرایط وام یک میلیون تومانی و یارانه نفری صد هزارتومان نیستم خدارو خوش نمیاد اینقدر بی عدالتی

  • علی ارسالی در

    خدا پیغمبری از نظرات مردم خجالت نمیکشید منکه نظرهارو میخونم از خجالت اب میشم خیلی بی عارید بخدا ابروی ملت رو درجهان بردید تمومش کنید،

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها