|
کدخبر: 140966

روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در هفته سوم ماه آذر افزایش یافت و قیمت دلار ‌در این هفته پس از صعود ۶۰۰ تومانی به رقم ۲۶ هزار و ۷۰ تومان رسید.

اقتصاد روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت دلار در صرافی ملی در سومین هفته ماه آذر، ۶۰۰ تومان افزایش یافت و پس از ورود به کانال ۲۶ هزار تومانی با ثبت رقم ۲۶ هزار و ۷۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه قیمت ارز در صرافی ملی در ابتدای روز نسبت به روز پنج شنبه تغییر نکرد که در ادامه فعالیت بازارها، بهای ارز با افت ۵۰ تومانی مواجه شد و قیمت دلار به رقم ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو به ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

روز یکشنبه علی‌رغم تعطیلی بازارهای جهانی در ابتدای روز قیمت ارز در صرافی ملی ۱۰۰ تومان کاهش یافت و سرانجام پس از افت ۵۰تومان دیگر، قیمت دلار به رقم ۲۴ هزار و ۵۵۰تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۹ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، قیمت ارز در صرافی ملی در ابتدای روز نسبت به روز گذشته افزایش یافت که در ادامه فعالیت بازارها این روند تداوم داشت و در پایان قیمت دلار به رقم ۲۵ هزار تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۹ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه قیمت ارز در صرافی ملی در ابتدای روز افزایش یافت که در ادامه فعالیت بازارها این روند تداوم پیدا کرد و بر این اساس قیمت دلار به رقم ۲۵ هزار و ۶۲۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۳۰ هزار و ۵۵۰ تومان رسید.

روز چهارشنبه قیمت ارز در صرافی ملی در ابتدای روز ثابت ماند اما در ادامه فعالیت بازارها با نوسانات متعددی مواجه شد و سرانجام قیمت دلار به رقم ۲۵ هزار و ۵۲۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۳۰ هزار و ۸۵۰ تومان رسید.

روز پنج‌شنبه قیمت ارز در صرافی ملی با نوسان ۵۰ تومانی روبه‌رو شد و قیمت دلار به رقم ۲۵ هزار و ۴۷۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها