|
کدخبر: 140292

سکه بازان در لاک احتیاط!

آخرین قیمت سکه چقدر است و پیش‌بینی‌ها درباره شرایط امروز چه می‌گوید؟

اقتصاد سکه بازان در لاک احتیاط!

در پایان کار بازار جهانی طلا قیمت اونس از نیمه اول کانال ۱۸۰۰ دلار بالاتر رفت و بیش از ۲۰ دلار نسبت به‌روز جمعه بالاتر بسته شد. این افزایش در ساعتی رخ داد که بازار سکه در داخل بسته شد. اما اثر این افزایش در قیمت سکه فردایی چندان محسوس نبود. زیرا قیمت سکه در معاملات پشت خطی از مرز ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بالاتر نرفت. این حرکت نشان داد بازار نسبت به عبور از این مرز وسواس دارد. با قیمت بسته‌شده طلا در بازار جهانی حباب سکه به زیر یک‌میلیون تومان بازگشت. اما هنوز هستند کسانی که وسوسه سودگیری بالای این سطح را دارند.

زیرا بهانه خرید و ریسک را این بار قیمت طلا به قیمت سکه داده است هرچند که طلا در بازی معامله گران همیشه نقش مکمل را داشته و این دلار بوده که ایفاگر نقش اصلی بوده است.باید دید امروز معامله گران با پاس گل طلا به هدف می‌زنند یا ترجیح می‌دهند کماکان در لاک احتیاط باشند؟

 

منبع: اقتصاد نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    گوربابای سکه بازودلاربازوماشین بازودلال لعنت به شما مرگ روفراموش کردید ودارید خروارخرواراتش دران دنیا ذخیره میکنین شما همراه مسئولین بی لیاقت دست درحلقوم مردم بیچاره کرده اید الان مردم نان راهم نسیه میگیرن به همت سوداگری شماها همه بازارها به لجن کشیده شده مرگ ازرگ گردن به شمانزدیک تره چه جوابی به خداوندداریدلقمه های کثیف وحرام سرنوشت شومی رابرایتان رقم میزنه این وعده الهی هست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها