|
کدخبر: 137878

در ارزهای دیجیتال فقط ۱۰۰ هزار تومان سرمایه گذاری کنید

ارزهای دیجیتال یکی از معدود بازارهایی است که می تواند ثروت زیادی را در مدت زمان کوتاه نصیب سرمایه گذار خود کند. فقط کافی است درست انتخاب کنید.

اقتصاد در ارزهای دیجیتال فقط ۱۰۰ هزار تومان سرمایه گذاری کنید

ارزهای دیجیتال را می توان به عنوان جدیدترین بازار مالی در دنیا نام برد که هنوز طفل نوپایی است و بسیاری از افراد در سر تا سر دنیا با احتیاط در مورد ارزهای دیجیتال صحبت می کنند و سعی می کنند سرمایه کمتری را نسبت به بازارهای دیگر در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند. اما در این بین افرادی هم هستند که به آینده بسیار خوش بین هستند و حتی اعتقاد دارند که ارزهای دیجیتال در آینده نه چندان دور می توانند به عنوان ارز اصلی و حتی جایگزین ارزهای فیات مانند دلار، یورو و ... شوند.

به طور مثال رابرت کیوساکی تاجر و نویسنده معروف کتاب پدر پولدار پدر بی پول در نقل قولی ذکر کرده است که تا سال ۲۰۴۰ طلا و رمزارزها جایگزین طلا خواهد شد.

بیت-کوین۲

نیازی نیست راه دوری برویم! همین الان نیز ارزش بازار رمزارزها چیزی در حدود ۴۰۰ میلیارد دلار است که رقم بسیار قابل توجهی است و این اعداد روز به روز در حال افزایش هستند.

چرا باید در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟

شاید اکثر شما نام اولین و محبوب ترین ارز دیجیتال دنیا یعنی بیت کوین را شنیده باشید. اما آیا می دانید حدود ۶ هزار رمز ارز ثبت شده وجود دارد که می توانید هر کدام از آن ها را به تعداد و مبلغ دلخواه خریداری کنید؟ بهترین مثال در حال حاضر ارز دیجیتال ایرانی آریا کوین است که رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است.

یکی از دوستان بنده حدود یک سال پیش مبلغی نزدیک به ۱۰۰ هزار تومان از ارز آریا کوین را خریداری کرد. از نظر ما این مبلغ اصلا کافی نبود و اگر قرار بود آریا کوین دو برابر هم شود، ۱۰۰ هزار تومان تبدیل به ۲۰۰ هزار تومان میشد که باز هم رقم چشمگیری نبود. اما آریا کوین در صرافی های معتبر درج شد و یک رشد بسیار خیره کننده را به نام خود ثبت کرد. به طوری که سرمایه ۱۰۰ هزار تومانی دوست من تبدیل به ۷۰ میلیون تومان شد!

بیت-کوین۳

شاید در نگاه اول این رشد شانس و اقبال باشد! اما با نگاهی به جدول قیمت ارزهای دیجیتال می توانید به وضوح مشاهده کنید که رمز ارزهای زیادی رشدهای عجیب و خیره کننده ای داشتند. اما ما قرار نیست بگوییم که شما نیز با یک خرید می توانید هزاران درصد سود بگیرید، اصولا دادن وعده های نجومی و یک شبه پولدار شدن کار ما نیست. هدف ما از این مقاله چیز دیگری است.

ارزهای دیجیتال به صورت فصلی رشدهای بسیار خوبی را تجربه می کنند. منظور از فصل، بهار و تابستان و ... نیست. فصل ارز دیجیتال به زمانی گفته می شود که بیت کوین و یا آلت کوین ها رشد خوبی را تجربه می کنند و یکی از شیرین ترین دوران معامله گران را رقم می زند. یکی از معامله گران توئیت کرده:

 “اگر شما نتوانید در این فصل از آلت کوین ها سرمایه‌تان را ۱۰ برابر کنید به واقع از بازندگان هستید.”

اما بازارهای مالی همانطور که بسیار بخشنده هستند، می توانند خیلی هم بی رحم باشند. البته اگر با آموزش و علم کافی وارد بازار شوید، معاملات سودده شما خیلی بیشتر از معاملات ضررده خواهد شد. اما از کجا می توانید به اخبار و آموزش های کامل بازارهای مالی دسترسی داشته باشید؟

در مورد ارزهای دیجیتال سایت های معروف زیادی وجود دارند که به طور لحظه ای و کامل اخبار و اطلاعات را منتشر می کنند. در میان سایت های انگلیسی زبان، سایت cointelegraph معروف ترین آن هاست. اما اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید، بهترین پیشنهاد ما استفاده از سایت فیماچارت است. در وب سایت فیماچارت تمامی مطالب، اخبار، آموزش و تحلیل های بازارهای مالی به صورت کاملا اختصاصی تولید و ترجمه شده و در سریعترین زمان  قرار داده می شود و سعی شده تا حد امکان از مطالب بیهوده و یا شایعات دوری شود. همچنین سعی کردیم تا بخش تحلیلی بورس تهران را نیز در سایت قرار دهیم تا عزیزانی که در بورس تهران فعالیت می کنند نیز بتوانند از سایت استفاده کنند.

سخن پایانی

ما معتقدیم بلاکچین و ارزهای دیجیتال آینده ای است که اکنون در دسترس ما قرار دارد و باید خوشحال باشیم که در چنین زمانی زندگی می کنیم که می توانیم جزء اولین افرادی باشیم که از این فناوری جدید استفاده می کند. این فرصت بی نظیر را از دست ندهید و حتی شده به اندازه ۱۰۰ هزار تومان در این بازارها سرمایه گذاری کنید. مطمئن باشید یکی از بهترین سرمایه گذاری های عمر خود را تجربه خواهید کرد.

 

 

 

نویسنده: رپورتاژ
  • سعید ارسالی در

    سلام خدمت شما حرف شما کاملا درسته ولی از کجا میشه با مبلغ صد هزار تومن ارز تهیه کرد چون اکثرا پایین پانصد هزار تومن صراف ی ها فروش ندارند من الان اندازه صد هزار تومن لایت کوین نیاز دارم ولی نمیدونم مقد ار کم از کجا میتونم بخرم ممنون میشم راهن مایی کنید

    • رضا موسی زاده ارسالی در

      سلام لطفا به من پیام بدید تا راهنماییتون کنم.چجوری با 100.000 تومان خرید انجام ب دید. 09363312220
      reza.afb@gmail.co m

  • Z. Kerman ارسالی در

    با سلام. چطور با صد هزار تومن ارز بخریم میشه راهنمایی بیشتر کنید

  • مهیا ارسالی در

    با صد تومن چه طور میشه بیت کوین خرید؟

  • محسن سلیمانی ارسالی در

    عالی

  • محسن سلیمانی ارسالی در

    عالی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها