|
کدخبر: 135624

اعلام قیمت‌ های جدید بلیت هواپیما

انجمن شرکت‌های هواپیمایی بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی هواپیمایی نرخنامه جدید را برای پروازهای داخلی منتشر کرد که در آن حداکثر قیمت بلیت هواپیما در ۲۲۷ مسیر پروازی مشخص شده است.

اقتصاد اعلام قیمت‌ های جدید بلیت هواپیما

پس از گذشت حدود یک ماه کشمکش درباره افزایش یافتن یا نیافتن قیمت بلیت هواپیما و برگزاری جلسات بسیار بین نمایندگان ایرلاین‌ها سازمان هواپیمایی کشوری و دیگر دستگاه‌های نظارتی، چندی پیش شورای عالی هواپیمایی تصویب کرد که شرکت‌های هواپیمایی اجازه دارند نهایتا تا ۱۰ درصد به نرخ پروازهای داخلی نسبت به نرخنامه به روز شده در خرداد ماه امسال اضافه کنند.

البته بر این اساس محدودیت حداقل نرخ برای پروازهای داخلی برداشته شد و در واقع خبری از دامنه قیمت نیست. این یعنی شرکت‌های هواپیمایی تنها باید سقف قیمت بلیت‌های خود را برای هر مسیر پروازی رعایت کنند.

در پی ابلاغ این مصوبه، امروز انجمن شرکت‌های هواپیمایی نرخنامه جدید برای پروازهای داخلی را منتشر کرد و در جدول منتشر شده حداکثر قیمت برای پروازهای داخلی در ۲۲۷ مسیر پروازی مختلف مشخص و اعلام شد که در این جدول قابل مشاهده است.

بر این اساس ۴۸۱ هزار و ۹۰۰ تومان پایین‌ترین نرخ منتشر شده برای قیمت بلیت پروازهای مختلف در مسیرهای کوتاه بوده و بالاترین آن به مسیر پروازی تبریز-بندرعباس با حداکثر نرخ یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان اختصاص دارد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر