|
کدخبر: 134480

تغییرات قیمت دلار در صرافی ملی

ارز صرافی ملی در سومین هفته ماه آبان گران شد و قیمت دلار ‌در این هفته ۵۰۰ تومان افزایش یافت و بهای این ارز به رقم ۲۶ هزار و ۸۵۰ تومان رسید.

اقتصاد تغییرات قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی در هفته سوم ماه آبان، ۵۰۰ تومان افزایش یافت و با ثبت رقم ۲۶ هزار و ۸۵۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه ارز در صرافی ملی در ابتدای روز نسبت به روز پنج شنبه کاهش یافت که در ادامه روند بازارها نرخ ارز بار دیگر با افت ۲۰۰ تومانی و ۵۰۰ تومانی مواجه شد و قیمت دلار به رقم ۲۶ هزار و ۸۷۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

روز یکشنبه علی‌رغم تعطیلی بازارهای جهانی در ابتدای روز نرخ ارز در صرافی ملی افت پیدا کرد که سرانجام پس از افت و خیزهای متعدد، قیمت دلار به رقم ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۳۱ هزار و ۶۵۰ تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز نسبت به روز گذشته افزایش یافت که در ادامه فعالیت بازارها با افزایش ۱۵۰، ۴۰۰ و ۲۰۰ تومانی مواجه شد که بر این اساس قیمت دلار به رقم ۲۸ هزار و ۲۴۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۳۲ هزار و ۶۴۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۸ هزار و ۲۴۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۳۲ هزار و ۶۴۰ تومان ثابت ماند.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی پس از انتخابات امریکا افزایش یافت که در ادامه فعالیت بازارها ۲۰۰ و ۱۵۰ تومان دیگر گران شد و قیمت دلار به رقم ۲۸ هزار و ۹۳۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز بیش از ۲ هزار تومان کاهش یافت که در ادامه فعالیت بازارها روند کاهشی قیمت‌ها تداوم داشت و سرانجام قیمت دلار به رقم ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت یورو به ۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها