|
کدخبر: 129929

قیمت مرغ در بازار کیلویی چند؟

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرده کارگروه تنظیم بازار استان تهران قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم را ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تصویب کرده است. با این حال در بازار ممکن است برخی از واحدها با قیمت بالاتر هم مرغ را عرضه ‌کنند.

اقتصاد قیمت مرغ در بازار کیلویی چند؟

آخرین روز مهر ماه امسال معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که کارگروه تنظیم بازار استان تهران قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم را ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تصویب کرد.

مجتبی شیرقاضی در این مورد گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران مقرر شد مرغ گرم به ازای هر کیلو به قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان درسطح عرضه به دست مصرف کننده برسد و عرضه نهاده‌های دامی به تولید کنندگان و مرغ داران نیز صرفاً در قبال تحویل محصولات در شبکه‌های تعریف شده و با نظارت بازرسان صمت انجام شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد در راستای کنترل قیمت این محصول، مرغ منجمد به قیمت ۱۵ هزار تومان درسطح میادین میو و تره بار شهرداری، فروشگاه های زنجیره های و صنوف منتخب در سطح استان از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان توزیع شود.

اعلام قیمت ۲۰ هزار تومانی به عنوان قیمت مصوب مرغ در حالیست که امکان دارد مثل دوره‌های پیشین در بازار برخی از واحدها با قیمت بالاتر مرغ را عرضه ‌کنند.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر