|
کدخبر: 129736

رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد مطرح کرد:

رشد ۱۰۸ درصدی صدور پروانه کسب در استان یزد

محمد رضا علمدار یزدی از رشد۱۰۸ درصدی صدور پروانه کسب جدید از ابتدای سال تاکنون دراستان یزد خبر داد.

اقتصاد رشد ۱۰۸ درصدی صدور پروانه کسب در استان یزد

محمدرضا علمدار یزدی گفت: از ابتدای سال تاکنون افزون بر سه هزار ۳۰۰واحد صنفی جدید در این استان پروانه کسب دریافت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۸درصد رشد داشته و موجبات اشتغال ۸۰۰۰نفر را فراهم کرده است.

علمدار یزدی با بیان اینکه پروانه کسب مجوزی است برای شروع کسب و کار یا حرفه ادامه داد: در مدت یاد شده مجوز فعالیت ۱۵۷۰واحد صنفی استان هم تمدید شده است.

رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد گفت: متقاضیان دریافت پروانه کسب از هر یک از اتحادیه های صنفی میتوانند با مراجعه به سامانه ایرانیان اصناف، رسته دلخواه خود را انتخاب کرده و پس از مطالعه آئین نامه صدور پروانه کسب، با تکمیل فرم اطلاعات درج شده در سامانه، تقاضای خود را از طریق سایت به اتحادیه مربوطه ارائه داده و کد رهگیری دریافت کنند.

وی اظهار کرد: اتحادیه های صنفی پس از دریافت اطلاعات مربوط به متقاضی دریافت پروانه کسب اقدامات بعدی از قبیل بررسی تقاضا، اعزام بازرس، صدور استعلام و پروانه کسب را مطابق با قانون نظام صنفی انجام خواهند داد.

محمدرضا علمداریزدی افزود: متقاضی میتواندبا مراجعه به سامانه www.iranianasnaf.ir و درج کد رهگیری مربوطه در جریان فرآیند پرونده صنفی خود در اتحادیه قرار گیرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها