|
کدخبر: 118044

برگزاری انتخابات اتحادیه مشاورین املاک یزد

رییس سازمان صمت یزد از برگزاری انتخابات اتحادیه مشاورین املاک یزد در محل سازمان صنعت،معدن و تجارت ساختمان شهید طاقه باف خبر داد.

اخبار برگزاری انتخابات اتحادیه مشاورین املاک یزد

محمدرضا علمدار یزدی در این انتخابات که مورد بازدید معاون دادستان و رییس اماکن استان قرارگرفت افزود: استان یزد دارای  ۴۷۸۸۶ واحد صنفی است که در قالب ۱۰ اتاق اصناف و ۱۸۱ اتحادیه صنفی در استان در حال فعالیت هستند

رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد گفت: در شهرستان یزد نیز ۶۶ اتحادیه با یک اتاق اصناف در مرکز استان مشغول بکار هستند

علمدار یزدی با بیان اینکه  طبق ماده ۲۲ قانون نظام صنفی کشور هر چهار سال یکبار انتخابات اتحادیه‌های صنفی برگزار می‌شود گفت:در سال ۹۸ تعداد ۲۲ انتخابات برگزار شد و در سال ۹۹ هم تا به امروز ۳۶ انتخابات را برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه انتخابات امروز مربوط به اتحادیه مشاورین املاک می باشد، افزود: در این انتخابات ۱۸۰۷ نفر واجد شرایط رای دادن هستند تا ۷ نفر را بعنوان اعضای هیئت رییسه این اتحادیه انتخاب کنند.

علمدار یزدی یادآور شد:اتحادیه هایی که اعضای واحدهای صنفی آن بیش از ۱۰۰۰ نفر است میتواند هیات رییسه آن تا 7نفر باشد و اگر اعضای واحدهای صنفی زیر ۱۰۰۰ نفر باشد این عدد به ۵ نفر میرسد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گفت: انتخابات اتحادیه های صنفی اتحادیه مشاورین املاک از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۵ عصر به صورت الکترونیکی ادامه خواهد داشت و و بلافاصله بعد از رای گیری نتایج مشخص می‌شود.

شایان ذکر است در زمان برگزاری انتخابات، آقایان حمیدرضا جعفری معاون دادستان یزد و سرهنگ زارع رییس اماکن استان از محل انتخابات بازدید بعمل آوردند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها