|
کدخبر: 126024

۳۳۰۱ پرونده تخلف طی ۶ ماهه اول سال در یزد

رییس سازمان صنعت معدن تجارت یزد از ۵۲۷۰۳مورد بازرسی و ۳۳۰۱ مورد پرونده تخلف طی شش ماهه اول سال جاری در استان یزد خبر داد.

اقتصاد ۳۳۰۱ پرونده تخلف طی ۶ ماهه اول سال در یزد

محمد رضا علمدار یزدی گفت: طی شش ماهه اول سال جاری تعداد ۵۲ هزار و۷۰۳واحد صنفی و غیر صنفی در بخشهای مختلف تولیدی ، توزیعی خدماتی و خدمات فنی مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد۳۷۶۵مورد تخلف کشف و در قالب ۳۳۰۱فقره پرونده به ارزش ۱۸۱ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال در زمینه تخلفات احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب ، عرضه خارج از شبکه و سایر تخلفات جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت یزد افزود: در این مدت۳۱۰۸  مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ستاد خبری۱۲۴دریافت گردیده است.

وی ادامه داد:  بیشترین تماسهای تلفنی صورت گرفته در زمینه گرانی و یا اطلاع از قیمت گوشت ، مرغ ، شیر ، لبنیات ، تخم مرغ و سایر مواد غذایی، لوازم خانگی، آهن الات و مصالح ساختمانی بوده و مابقی بعنوان شکایات مردمی ثبت و جهت رسیدگی به واحدهای بازرسی این سازمان و بازرسی اصناف ارسال شده است.

علمدار یزدی گفت: از اولویتهای مهم سازمان در رصد و پایش بازار و اجرای طرحهای نظارتی ، درج قیمت کالا و صدور فاکتور خرید توسط واحدهای صنفی میباشدکه با همکاری اتاق اصناف و اداره کل تعزیرات حکومتی در سطح استان به مرحله اجرا در می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: سامانه ۱۲۴سازمان صنعت، معدن و تجارت با مردم است و همشهریان محترم میتوانند گزارشات  و نظرات انتقادی خود را با این سازمان در میان بگذارند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها