|
کدخبر: 125647

رییس سازمان صنعت، معدن، تجارت یزد:

نرخ حداکثری ماسک سه لایه ۱۳۰۰تومان است

محمدرضا علمدار یزدی حداکثر نرخ مصوب مصرف‌کننده انواع ماسک سه لایه در مراکز عرضه را معادل یک هزار و 3۰۰ تومان اعلام کرد.

اقتصاد نرخ حداکثری ماسک سه لایه ۱۳۰۰تومان است

محمد رضا علمدار یزدی گفت: طبق تصمیم کمیته استانی ، حداکثر نرخ مصوب مصرف‌کننده انواع ماسک سه لایه در کلیه مراکز معادل یک هزار و 3۰۰ تومان تعیین شده است.

وی افزود: حداکثر نرخ مصرف‌کننده انواع ماسک سه لایه در کلیه مراکز از جمله واحدهای صنفی، فروشگاههای لوازم پزشکی، داروخانه ها، فروشگاههای زنجیره ای معادل ۱3 هزار ریال و نرخ تولید کننده ماسک سه لایه 11 هزار ریال تعیین شد.

علمدار یزدی تاکید کرد: اولویت استان تامین ماسک با قیمت مناسب برای مردم است و در این زمینه واحدهای صنعتی در استان یزد توانایی تولید روزانه بیش از 3 میلیون ماسک سه لایه طبی را دارند .

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد با بیان اینکه هر ماسک سه لایه دارای دو لایه "اسپان باند" و یک لایه میانی "ملت بلون" است گفت: از سه واحد صنعتی بزرگ تولید "ملت بلون" در کشور که نیاز کل کشور در این قلم کالایی را تامین می‌کنند یکی از آنها در استان یزد است که خداراشکر از این بابت مشکلی نداریم

وی افزود: هر گونه فروش به قیمت های بالاتر از قیمت اعلامی ، تخلف گرانفروشی بوده و در صورت انعکاس شکایات در این خصوص به شماره تماس ۱۲۴ و یا درج در همین سامانه مراتب پیگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها