|
کدخبر: 126018

افزایش قیمت بیت کوین در پی بالا رفتن نرخ دلار

قیمت بیت کوین در ماه های اخیر نوسانات بسیاری را تجربه کرده، روند صعودی قیمت این ارز دیجیتال از تیر ماه شروع شد و از ۹۱۰۰ دلار به ۱۲۳۰۰ دلار رسید، اما پس از چند روز ماندن در سطح ۱۲ هزار دلاری، قیمت آن کاهش یافت و به ۱۰ هزار دلار رسید، حتی در طول روز چندین بار به زیر رقم یعنی حدود ۹۸۰۰ دلار کاهش یافت، اما روند نزولی قیمت بیت کوین ارز ادامه نداشت و دوباره شاهد افزایش قیمت آن هستیم.

دلار

قیمت بیت کوین

بیت کوین پس از نوسانات فراوان در محدوده ۱۰ هزار دلار دوباره روند صعودی خود را آغاز کرد و در اولین تلاش های خود به ۱۰۳۰۰  تا ۱۰۵۰۰ دلار رسید، پس از کمی نوسان در این محدوده با جهشی قدرتمند موفق شد به سطح قیمتی ۱۱ هزار دلار برسد، اما در حال حاضر قیمت خرید بیت کوین با کمی کاهش در محدوده ۱۰۸۰۰ تا ۱۰۹۰۰ دلار نوسان دارد.

بیت کوین در ایران

نوسان قیمت بیت کوین در ایران با توجه به قیمت دلار بسیار بیشتر از سایر کشور ها می باشد، این روز ها با افزایش چشمگیر قیمت دلار تا مرز ۳۰ هزار تومان، شاهد افزایش سرسام آور قیمت ارز های دیجیتال، بخصوص بیت کوین هستیم به طوری که در حال حاضر قیمت آن به بیش ۳۲۵ میلیون تومان رسیده است، این نرخ بسیار بالاتر از زمانیست که قیمت دلاری بیت کوین در حدود ۱۲هزار دلار بود!

بیت-کوین

کاربران ایرانی برای خرید بیت کوین می توانند به صرافی و سایت های فروش ارز دیجیتال مراجعه کنند، یکی از معتبر ترین وب سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال، تتر ایران است که بهترین نرخ را در بین صرافی های آنلاین داشته و از تمامی رمزارز های پشتیبانی می کند، افراد می توانند پس از ثبت نام و احراز هویت اقدام به خرید و فروش رمز ارز کنند.

لازم به ذکر است که برای خرید و فروش و نگهداری از ارز دیجیتال به یک کیف پول مناسب و امن نیاز دارید که از رمز ارز مورد نظر شما پشتیبانی کند، در حال حاضر کیف پول های بسیاری وجود دارد اما از معتبر ترین آن ها می توان به نرم افزار بایننس و کیف پول تراست والت اشاره کرد.

طبق آمار های موجود از میانگین تعداد آدرس های فعال این رمز ارز و همچنین رکورد شکنی نرخ هش، تصور می شود که نرخ واقعی بیت کوین در حال حاضر باید در محدوده ۱۵ هزار دلار باشد، همچنین پیشبینی می شود که در آینده ای نزدیک قیمت این رمز ارز به بیش از ۱۷ هزار دلار برسد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر