|
کدخبر: 125334

گشت سازمان حمایت به مبادی ورود کالا می‌رود

عباس تابش معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان درباره وضعیت بازرسی‌ها و نظارت‌ها بر بازار اقلام اساسی گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که گشت بازار را از کف بازار به سمت مبادی ورود کالا یعنی واحد‌های تولیدی، اقلام در گمرکات و بنادر که بیشترین تاثیر را در بازار دارند ببریم

اقتصاد گشت سازمان حمایت به مبادی ورود کالا می‌رود

عباس تابش معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان درباره وضعیت بازرسی‌ها و نظارت‌ها بر بازار اقلام اساسی گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که گشت بازار را از کف بازار به سمت مبادی ورود کالا یعنی واحد‌های تولیدی، اقلام در گمرکات و بنادر که بیشترین تاثیر را در بازار دارند ببریم.گشت بازرسی نسبت به سال گذشته ١٧درصد رشد داشته است.

او ادامه داد: به لحاظ بازرسی افزایش داشته‌ایم و به لحاظ تعداد بازرسی رشد ١٠ درصدی را تجربه کرده‌ایم اما در انتقال حس بازرسی برای اجرای صحیح دستور العمل‌ها به خوبی عمل نشده است و همین موضوع گلایه مندی رئیس‌جمهوری را در برداشته است. وقتی آقای روحانی از ما گلایه مندند باید بیشتر کار کنیم تا وضعیت را از این بهتر کنیم.

رئیس سازمان مصرف‌کنندگان ادامه داد: اگر در واحد‌های تولیدی بخواهیم بازار را کنترل کنیم می‌توانیم بیشتر موثر باشیم. اینکه زمان رسیدگی به پرونده‌ها طولانی است همه این‌ها مربوط به تعزیرات نیست.

او بیان کرد: پرونده‌ها مربوط به کسانی است که اجحاف در حق مصرف‌کننده داشتند و اولویت ما دستیابی به کوتاه‌ترین راه برای رسیدگی به پرونده‌ها و تادیب کسانی که تخلف می‌کنند است. پیگیر اصلاحات قوانین جدید با توجه به شرایط اقتصادی موجود هستیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها